Nekad 1.Loa | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cognac.spillaaa

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199486135351/

Ditt Hex-ID: 11000015af2ec37

Vad är din discord tagg? 1.stt. samt blacky100

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-25 215738.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? 320 valde ju att banna mig för mina tidigare handlingar när jag inte hade så bra rp nivå. Jag vet om vad jag gjorde fel och jag ångrar det grovt, det ända jag vill är att komma tillbaks och ha roligt och rpa med vänner socialt. Det jag gjorde förut var idiotiskt och som sagt ångrar jag det grovt. Under den här tiden har jag fått lära mig hur man är som en person och hur man rpar på ett bättre sett jag har insett faktan att ifall jag är på unive kommer jag ha högst rp nivå därför vill jag komma tillbaks. 320 trodde jag spoofa mig in fast de finns en annan person som heter blacky415 som är problemspelare samt lagt ut montage vilket förstör andras syn på unives rp. Det jag gjort under senaste tiden jag vart bannad är att reflektera hur min rp är och hur jag kan förbättra den för att sedan tillbringa till unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt med mackan i support sedan kom 320 in han kollade förmodligen upp mina senaste bans och trodde säkert jag spoofa pga. min historik samt namn då en annan grabb heter liknande namn som mig (blacky415).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte felaktig, jag vet vad jag gjorde fel och det jag gjorde var förjävligt jag förstår varför philip valde och banna mig. Jag fick många bans och hade dålig rp och cirka 30 bans på 1,5 år jag låg på rödmarkering vilket jag mår av dåligt av det och vet nu att jag gjort misstag som aldrig kommer ske igen. 320, om du vill ge mig en sista chans så kommer jag verkligen inte ta det förgivet utan visa min bästa sida oavsett ifall staff speccar eller inte. Ifall jag får komma tillbaks igen och begår samma regelbrott om och om igen så är det bara att blacka mig och inte behöva ta tillbaks mig nånstans ifall du anser det. Jag har som sagt ej lagt ut montage du har blandat ihop mig med blacky415 inom den delen av bannen. Tycker ärligt att montage är fånigt och håller med dig man bör blackas för det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Som sagt har en hel del bans fast ha i åtanke att jag kört ett tag. Jag mår dåligt av min förfärliga rp och vill verkligen komma tillbaks och visa en bättre sida som jag vet att jag har inombords mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade helt enkelt kunna följt regler och inte vara en regelbrytare, rpa som en normal människa jag vet att mina handlingar har vart dumma sen tidigare och vill verkligen komma tillbaks, unive är den servern jag vill köra på och den ända jag har verkligen lärt mig utav denna tiden jag vart bannad att unive är denna och bästa servern med hög rp även fast servern är långt ifrån sin maximala kapacitet jag skulle mer än gärna vilja ha en ny chans

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja speciellt efter denna långa bannen har vart bannad ett tag och har verkligen tagit lärdom och kommer aldrig hålla på såsom jag gjorde förut för det är bara onödigt. Jag förstörde bara för andra och mig själv och jag önska att man kunde spola tillbaks i tiden då skulle jag garantera dig 320 att jag ej skulle va i denna sits och det är en garanti.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka