Inaktuell 1.Dispatch | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.dispatch

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Ian

Ditt discordnamn: Dispatch

Ange ditt födelsedatum 25 Mars 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag har erfarenhet som både medlemskapsansvarig och tidigare helper. Jag har lärt mig att hantera spelare på ett lugnt och rättvist sätt, även när det uppstår bråk eller missförstånd. Jag är aktiv på servern, gillar att prata med folk och skapa en bra stämning. Jag samarbetar bra med andra, delar information och ser till att saker blir gjorda. Jag följer alltid regler och rutiner och vill att alla ska känna sig välkomna. Med min erfarenhet, mitt tålamod och engagemang vill jag hjälpa till att hålla servern trygg, aktiv och trevlig för alla.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Skjutglada personer, Personer som lallar.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle tillsammans med staff teamet jobba för att minska problemet genom att vara mer aktiva in game, prata med spelarna och påminna om reglerna på ett lugnt men tydligt sätt. Om någon fortsätter störa, tar vi det vidare snabbt och ser till att det får konsekvenser. På så sätt visar vi att vi tar det på allvar och skapar en bättre stämning på servern.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt handlar om att alltid vara lugn, rättvis och respektfull, oavsett situation. Man ska kunna skilja på vänskap och ansvar, följa reglerna och representera servern på ett bra sätt. För mig är det väldigt viktigt att agera professionellt, eftersom staffens beteende sätter tonen för hela servern och påverkar hur spelarna ser på oss.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer lägga noll på att rpa, när jag är
Väl inne kommer jag endast köra staff arbete, Specc osv.

Privat livet går före.

Hur länge har du spelat på Unive? Ja har spelat sedan 2021.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, Helper, MA.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, Är beredd oavsett vad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka