Antagen Saabpro93 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Saabpro94

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
309
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Mustafa

Ditt discordnamn: saabpro94

Ange ditt födelsedatum 15 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli Helper eftersom jag trivs med ansvar och att hjälpa andra. Jag är en lugn och strukturerad person som tycker ordning, tydlighet och rättvisa är viktigt – både i RP och utanför.
Jag har tidigare haft staff-ansvar och vet vad rollen kräver i form av bemötande, regler och professionalism. Mitt mål är att underlätta för teamet, bidra med stabilitet och hjälpa till där belastningen är som störst.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Unive håller generellt en väldigt hög nivå, men ibland kan reports ta lite längre tid att hantera, tickets annars jävligt bra. Det kan dock påverka spelupplevelsen för de som väntar, även om det är fullt förståeligt vid hög belastning.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att vara aktiv, tillgänglig och tydlig i kommunikationen. Jag vill bidra genom att ta ansvar för support och reports, samt hålla god dialog med övriga staff så att inget faller mellan stolarna. Samarbete är avgörande för att servern ska fungera smidigt. 🤝

Vill verkligen bli en del av teamet har tidigare varit det och vill "VERKLIGEN" bli staff, älskar specca scenarion och hjälpa folk.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt innebär att vara lugn, respektfull och konsekvent – oavsett vem man möter. Personliga relationer får aldrig påverka beslut, utan regler och riktlinjer ska alltid följas.
Detta är mycket viktigt för mig, eftersom staffens agerande speglar hela Unive och påverkar hur servern uppfattas av spelarna.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Att agera professionellt innebär att vara lugn, respektfull och konsekvent – oavsett vem man möter. Personliga relationer får aldrig påverka beslut, utan regler och riktlinjer ska alltid följas.
Detta är mycket viktigt för mig, eftersom staffens agerande speglar hela Unive och påverkar hur servern uppfattas av spelarna.

Kort sagt kommer vara rätt aktiv speciellt under lov/helger, vill verkligen bli staff och brinner för detta

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2022 slutade 2024 kom tbx för ca 4 månader sen.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag är van vid att planera min tid och sätta rätt prioriteringar.

Har varit även krim ansvarig..

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Min gulliga staff Saab karaktär är redo, och väntar på att få tillåtelse av dig philip320 så han kan börja arbeta igen :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka