Nekad 1.Daoud | Chef-jobb ansökan [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Daoud

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,216
Reaction score
53
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Daoud

Vad heter du på discord? 1.Daoud#1593

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 5-6 Månader

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Det jag kommer göra för att utveckla jobb delen inom vianor är att anställa flera personer dagligen och få det aktivt jag har även varit biträdande chef i meko och saras har varit p-a i marja lisas och jag kan faktuar systemet och vianor systemet utan till + att jag kommer inte av gå som chef på länge och bara försöka mitt bästa på att göra det aktivt så att det finns en plats o pimpa sina bilar

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har Varit Mekonomen biträdande chef och saras jag kan fakturar systemet och vianor systemet + att jag kan ganska mycket om hur allt fungerar redan med systemet anställning kläder och det som behövs för jobbet har varit anställd i vianor inan annars har jag inte varit chef eller når i vianor

Hur ofta kommer du vara inne? så mycket som möjligt är aktiv från

17:00 Till 23:00 varje dag men på helger så är det längre typ till 03:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

bror du kommer tappa krim om du blir chef +rep e duktigt grabb som är fett snäll som hade passat bra som chef han kan ge kritik och allt. HAN HAR ALLT SOM KRÄVS

Hej @1.Daoud

Om du skulle vela bli chef på Vianor så skulle vi tyvärr behöva att ta bort din Krim roll så ifall du fortfarande vill bli chef så får du svara på detta meddelande på hur du vill fortsätta

Mvh Crimson

Hej @1.Daoud

Om du skulle vela bli chef på Vianor så skulle vi tyvärr behöva att ta bort din Krim roll så ifall du fortfarande vill bli chef så får du svara på detta meddelande på hur du vill fortsätta

Mvh Crimson
Tyvär om jag inte kan va krim så får ni tyvär neka denna ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka