- Meddelanden
- 1,216
- Reaction score
- 53
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor
Vad heter du IRL? Daoud
Vad heter du på discord? 1.Daoud#1593
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 5-6 Månader
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Det jag kommer göra för att utveckla jobb delen inom vianor är att anställa flera personer dagligen och få det aktivt jag har även varit biträdande chef i meko och saras har varit p-a i marja lisas och jag kan faktuar systemet och vianor systemet utan till + att jag kommer inte av gå som chef på länge och bara försöka mitt bästa på att göra det aktivt så att det finns en plats o pimpa sina bilar
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har Varit Mekonomen biträdande chef och saras jag kan fakturar systemet och vianor systemet + att jag kan ganska mycket om hur allt fungerar redan med systemet anställning kläder och det som behövs för jobbet har varit anställd i vianor inan annars har jag inte varit chef eller når i vianor
Hur ofta kommer du vara inne? så mycket som möjligt är aktiv från
17:00 Till 23:00 varje dag men på helger så är det längre typ till 03:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Daoud
Vad heter du på discord? 1.Daoud#1593
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 5-6 Månader
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Det jag kommer göra för att utveckla jobb delen inom vianor är att anställa flera personer dagligen och få det aktivt jag har även varit biträdande chef i meko och saras har varit p-a i marja lisas och jag kan faktuar systemet och vianor systemet utan till + att jag kommer inte av gå som chef på länge och bara försöka mitt bästa på att göra det aktivt så att det finns en plats o pimpa sina bilar
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har Varit Mekonomen biträdande chef och saras jag kan fakturar systemet och vianor systemet + att jag kan ganska mycket om hur allt fungerar redan med systemet anställning kläder och det som behövs för jobbet har varit anställd i vianor inan annars har jag inte varit chef eller når i vianor
Hur ofta kommer du vara inne? så mycket som möjligt är aktiv från
17:00 Till 23:00 varje dag men på helger så är det längre typ till 03:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja