Accepterad 1.Daoud | Ban Överklagan (Kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Daoud

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,216
Reaction score
53
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199108725348

Ditt Hex-ID: 110000144741a64

Vad är din discord tagg? 1.Daoud

Vem var det som bannade dig? Smilla

Bild på banmeddelande: bild_2024-04-21_004749036.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för jag skrev i ooc revvade och rdmar. Det är så att den bilen har skjutit emot oss poliser fear rpat mot oss poliser speciellt mig vid mystiska uppe i sandy och då så när jag ser bilen så tänker jag varför inte ställa oss framför han rikta på han be han kliva ut bilen och sedan ta förhör ta alla info vi kan och sätta in han i fängelse för han gjort allt detta i flertals dagar. Och när jag väljer att hoppa ut så väljer han att köra back och vända sin fram hjul t vänster och min höger jag tror då att han ska köra och jag tröttna på att dem ska köra iväg hela tiden så ja skjuter exakt när han står stilla och då tror dem att jag rdmat han. Sedan så skrev han i ooc och jag svarar han finns inget o klaga över och han fortsätter o klaga i ooc chatten jag försöker rpa så gått det går med /me och han svarar ej istället så hoppar han support under scenariot dem pausar hela scenariot för att dra in oss i support. Jag gör sjukvård på han och då så använde jag en så kalla deflirator där man återuppliver folk och inte revvade han efter jag rpa med /me då så säger dem att jag revva zykez vet att jag ej revva endå så säger han att jag gjorde det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det är så att den bilen har skjutit emot oss poliser fear rpat mot oss poliser speciellt mig vid mystiska uppe i sandy och då så när jag ser bilen så tänker jag varför inte ställa oss framför han rikta på han be han kliva ut bilen och sedan ta förhör ta alla info vi kan och sätta in han i fängelse för han gjort allt detta i flertals dagar. Och när jag väljer att hoppa ut så väljer han att köra back och vända sin fram hjul t vänster och min höger jag tror då att han ska köra och jag tröttna på att dem ska köra iväg hela tiden så ja skjuter exakt när han står stilla och då tror dem att jag rdmat han. Sedan så skrev han i ooc och jag svarar han finns inget o klaga över och han fortsätter o klaga i ooc chatten jag försöker rpa så gått det går med /me och han svarar ej istället så hoppar han support under scenariot dem pausar hela scenariot för att dra in oss i support. Jag gör sjukvård på han och då så använde jag en så kalla deflirator där man återuppliver folk och inte revvade han efter jag rpa med /me då så säger dem att jag revva zykez vet att jag ej revva endå så säger han att jag gjorde det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja detta är en felaktig ban. Det är så att den gsf bilen har skjutit emot oss poliser fear rpat mot oss poliser speciellt mig vid mystiska uppe i sandy och då kan jag ej rpa på gäng bil så jag får rpa på en vanlig privat bil iaf och då så när jag ser bilen så tänker jag varför inte ställa oss framför han rikta på han be han kliva ut bilen och sedan ta förhör ta alla info vi kan och sätta in han i fängelse för han gjort allt detta i flertals dagar. Och när jag väljer att hoppa ut så väljer han att köra back och vända sin fram hjul t vänster och min höger jag tror då att han ska köra och jag tröttna på att dem ska köra iväg hela tiden så ja skjuter exakt när han står stilla och då tror dem att jag rdmat han. Sedan så skrev han i ooc och jag svarar han finns inget o klaga över och han fortsätter o klaga i ooc chatten jag försöker rpa så gått det går med /me och han svarar ej istället så hoppar han support under scenariot dem pausar hela scenariot för att dra in oss i support. Jag gör sjukvård på han och då så använde jag en så kalla deflirator där man återuppliver folk och inte revvade han efter jag rpa med /me då så säger dem att jag revva zykez vet att jag ej revva endå så säger han att jag gjorde det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sunt, pwg, meta o annat skit

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte tycker denna e felaktig jag har förklara mitt till dig smilla villu att jag förklara tydligare skriv t mig så tar vi det i support

Har du lärt dig någonting efter din ban? finns inget o lära sig eller jo att jag kunde skita i att skjuta och istället hoppa support på honom

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag förstår din syn vinkel smilla men kolla det är så att den bilen har skjutit och dödat över 30+ poliser dagligen och åker därifrån jag skulle stoppa rikta och be han kliva ur bilen men han backar jag tänker då varför fear rpar han och sköt vilket är fel och jag förstår det. Jag kunde istället ba hoppat support eller följt efter han kan lova dig att detta ej kommer ske igen!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka