Accepterad 1.Daoud | Ansökan till Servervakt - Makos

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Daoud

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,216
Reaction score
53
Vad är ditt namn i verkligheten? Daoud

Vad heter du på discord? 1.Daoud

Vad är ditt Hex:ID 110000144741a64

Ange ditt födelsedatum 25 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndagar 17:00-03:00
Tisdagar - 18:00 - 03:00
Onsdagar - 18:00 - 02:00
Torsdagar - 17:00 - 03:00
Fredagar - 19:00 - 04:00
Lördagar - 17:00 - 02:00
Söndagar - 11:00 - 18:00 sen så öppnar jag igen 21:00 - 03:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 30 - 40 typ

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en bra servervakt enligt mig är en som inte blir bannad och kan reglerna utan till och abussar ej sin roll som sv man kan abusa sin roll på många sätt t.e.x att man bannar för att ha fördel eller kicka man kan även revva sig själv för att kuna rpa igen om man är död eller mera det får en sv ej gör för då är det abuse av sv och en sv enligt mig är en som inte kickar eller bannar nya folk direkt utan att de ska lära sig genom en kick eller ooc chatten så de it tröttnar på servern direkt eller får ett dåligt intryck om en sådan bra server som unive de har även en uppgift att göra så att folk vet vad de gör och vad för misstag man gör så det underlättas för staffs mycket.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt på denna server för att underlätta för staffs och kunna hjälpa denna server jag vill även kunna t.e.x dva trasiga bilar som ingen använder som står öppet på vägen för att kunna göra så det blir mindre lagit på servern jag vill även kunna hjälpa servern så mycket som möjligt då det finns folk som lallar och jag kan få bort de genom att banna sen skicka ut i fölängnings ban om det är en gilltig ban på den personen annars får jag ej bana jag vill även vara ett bra intyck för denna server när de kommer nya och lära de saker hur systemet fungerar och inte bara banna direkt för jag it orkar bry mig om de.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En abuse e t.e.x när man använder sina perms för att få en bättre chans att vinna i ett scenarios eller använda toggle id revive under scenarios eller utanför scenarios de enda gång du kan använd revive e när du dör av bug eller nån vdm eller rdmar dig och bannar it vänner eller folk du gillat för att du vill inte man ska banna alla som gör fel i servern det finns också många som ta schans på att använda saker som en sv kan använda i scenarios för att vinna scenarios eller andra saker som att kicka folk som e fören dig i ett led i vinaor eller andra ställen man ska alldrig kick eller bana nån för att man vill va förre i ett led eller vinna i ett scenario

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka