Accepterad 1.cuzen | Ban Överklagan [An1ss68an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cuzeno

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199089871888/

Ditt Hex-ID: steam:110000143546c10

Vad är din discord tagg? Cuzeno / cuzontop

Vem var det som bannade dig? An1ss68an

Bild på banmeddelande: image11.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen valde att banna mig på grund av att jag hade 100k or die kläder som jag inte viste att jag hade, jag är med en grön spelare och min pollare fick ett sms att han skulle byta kläder.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle springa till mina allianser för att vi bor rätt över varandra, då blir jag bannad för sunt förnuft och 100k or die kläder.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att staffen borde tagit in mig i ett staff samtal och säga det, jag är med en grön spelare och det lite omoget att banna någon och inte snacka med en. Min ban kunde hanteras med ord, han hade kunnat kommit och sagt att jag ska bytta kläder som han gjorde till min vän.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 1 ban tidigare men vet ej vad jag gjorde, har inte spelat på unive i 4 månader.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja såklart! Hade han sagt till mig att jag ska bytta kläder då skulle jag förstås göra det då jag inte vill bli bannad. Det ända jag vill komma med detta är att både två kunde agerat bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kolla med någon ifall mina kläder är 100koredie för att inte riskera ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka