Nekad 1.Bonbaclat | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Bonbaclat

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
0
Ditt discord namn: foleery

Ditt Hex-ID: 11000015ee0c37e

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? Berra1213

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror beslutet togs för att jag lootade en person efter vi döda honom och att det sågs som powergaming. Staff tyckte nog att jag borde haft bättre koll på reglerna och därför blev det hårdare konsekvens. Jag fattar att de är fel att man lottar så som jag gjorde samt att man inte ska loota direkt efter skottlossning, även om personen inte fear rpade och hela sitvationen var stressig. Kan berätta nedanför mer vad som hände i scneariot mer tydligare.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker beslutet är lite felaktigt eller i alla fall för hårt. Det som hände var att jag och en polare från mitt gäng hade jakt på en bil som tidigare skjutit mot mig. Efter ett tag krockade han vi jagade, vi hoppade ur bilen och sa flera gånger att han skulle gå ut ur bilen och upp med händerna. Istället riktar han vapen mot oss och börjar skjuta, så vi skjuter tillbaka och han dör. Felet jag gjorde var att jag lootade honom efteråt, vilket jag fattar går emot powergaming. Anledningen till att jag lootade var att han inte fear-rpade alls, han vägrade ge upp fast han var helt underläge. Vi gav honom chansen till ett scenario men han vägrade och valde bara skjuta. Han hade dessutom 100k or die outfit, pratade ooc efter att han dött och hotade att få oss skickade osv. Det kändes konstigt att han gör flera regelbrott men jag får indragen krim och bann, medan han inte verkar få något alls. Jag försöker inte skylla ifrån mig, jag vet att lootandet var fel och tar ansvar för det. Men jag tycker beslutet blev lite ensidigt och för hårt med tanke på att han också bröt mot flera regler och inte fear-rpade. Jag har förstått felet jag gjort och kommer inte loota så igen, men vill gärna få en chans att få tillbaka min krim roll då min avsikt inte va att förstöra rp utan jag blev stressad i sitvationen. Jag kan gärna ta 2 krim varning som utbytte.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lOB42TCX1-lO1586x?invite=cr-MSx1YUEsMjI2NTcwNjY0&v=60 https://limewire.com/d/Fl9q9#LPTYR4IZlC

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka