Accepterad 1.Bonbaclat | Ban Överklagan [slimpers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Bonbaclat

Icke Medlem
Meddelanden
111
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199552054142/

Ditt Hex-ID: 11000015ee0c37e

Vad är din discord tagg? 1.Bombaclat

Vem var det som bannade dig? Slimpers

Bild på banmeddelande: 20230920165324_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig för jag bugg absue med en cykel när man spammar shift och space för att cykla snabbare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det börja med att jag och min kompis cyklade runt i staden, och då så skrev min kompis i ooc att man kan spamma shif och space för att cykla snabbare och då gjorde jag det. Och då så cyklade vi och efter en stund vart jag bannad för bugg abuse. Jag viste inte att detta var en bugg absue då jag har sett flertals personer cykla runt och göra detta och då tror jag att detta är tillåtelse. Men nu har jag lärt mig att detta var ett regelbrott efter jag har blivit bannad för detta. Och jag kommer inte göra om det och jag är helt seriös att jag inte kommer göra om dettta för jag försöker alltid hålla en sån bra och trevlig rp på serverna och detta var ett fel av mig som jag har lärt mig av och jag kommer inte göra om detta. Och jag borde inte har lyssnat på min kompi för de han skrev i ooc att man kunde spamma space och shifr för att cykla snabbar. Men jag trodde att man fick göra det då jag har sett många personer göra det. men som sagt nu har jag lärt mig av detta och att det var mitt fel och jag kommer att inte göra om det och detta kommer inte förekommas igen eller senare och jag är helt seriöst att jag inte kommer göra om detta då jag har lärt mig av denna bannen att detta var ett stort fel av mig. Jag respekterar staffens val för de han gjorde att banna mig. Och jag respekterar servern regler och jag kommer att inte göraom detta igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta var en rätt ban för jag gjorde denna bugg abusen när man spammare shif t och space så att man kan cykla snabbare. Men nu har jag lärt mig av denna bannen att det var ett fel för att jag trodde detta var tillåtelse för jag har sett flertals personer cykla runt och hoppa så och då har jag trott att man får göra det. Och att min kompis skrev att jag skulle göra det och då trodde jag att man fick göra det. Men nu har jag lärt mig av denna bannen att detta är inte tillåstelse och jag kommer inte att göra om detta igen då det var ett stort fel av mig och jag kommer alltid hålla en sån bra och trevlig rp nivå som jag kan i servern. Och kommer som sagt inte göra om detta igen för nu har jag lärt mig att detta är ett regelbrott och jag kommer inte att göra om detta igen eller senare, och jag är helt seriös jag kommer inte att göra om detta igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för lall och fear rp, men jag försöker alltid hålla en sån bra och seriös rp nivå jag kan på servern och nu har jag lärt mig efter detta att det är ett regelbrott även jag inte viste det för min kompis skrev det i ooc och då gjorde jag det. Men nu har jag lärt mig och nu kommer jag inte att göra om detta igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde inte ha lyssnat på min kompis fö de han skrev i ooc att man kunde spamma shift och space för att cukla snabbare men nu har jag lärt mig att det är ett regelbrott. jag jag viste inte att detta inte var ett regelbrott då jag har sett flertals personer göra detta och då tror jag att man får göra det. Men nu efter denna bannen har jag lärt mig att detta var ett stort fel av mig och jag kommer inte att göra och detta igen eller senare. Och jag respekterar staffens val för de han gjorde och respekterar serverns regler jag jag kommer alltid att följa reglerna och hålla en så bra rp nivå jag kan som möjligt. Och jag är helt seriös att jag inte kommer att göra om det för jag kommer att hålla en sån bra rp i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte göra om detta igen då att bugg abusa med en cykel när man spammar shift och space. Jag kommer inte att göra om detta då jag försöker alltid hålla en bra och trevlig rp nivå på servern. Jag viste inte att detta var emot reglerna på servern då jag har sett flertals personer på servern göra detta och nu har jag lärt mig av denna bannen och jag kommer att inte göra om detta då detta var ett fel av mig. Och jag borde inte har lyssnar på de min kompis krev i ooc att man skulle spamma shift och space. men nu har jag lärt mig att detta är ett regelbrott och jag kommer inte att göra om detta och jag respekterar serven regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka