Accepterad 1.Bonbaclat | Ban Överklagan [MrSwimSwam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Bonbaclat

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199552054142/

Ditt Hex-ID: 11000015ee0c37e

Vad är din discord tagg? 1.Bombaclat

Vem var det som bannade dig? MrSwimSwam.

Bild på banmeddelande: 20231006210308_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig för att jag tydligen lallade och bugg abusade med en cykel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar är vid torget och skulle hyra ut cyklar. En av mina kompisar kraschar vid torget när vi ska cykla ur för att ban brukar krascha mycket vid torget. Vi väntar på honom att komma ingame så länga han är påväg så hoppar vi upp på min kompis bil som han hade parkerat. Som staffen sa att de va lall. Sedan så var de en person som var helt tyst och pratade inte ens med oss och började sparka en av oss och försöka ta cykeln. Min kompis sparkar tillbaka och vill ha tillbaka sin cykel och då vart jag bannad för lall och bugg abuse. Vi får se klipp i support men då är det bara klipp när en av vår kompis gör det och inte jag. Jag säger till staffen att jag inte ens gjorde de och att de var min kompis som hoppade men han vägrar lyssna och forsätter klippet. Sedan säger jag till han att jag inte ens gjorde det men då svara han jo det gjorde du. På klippet ser man inte mig att bugg abuse med cykeln eller något. Jag kanske hoppade en gång och då använde jag inte mig av någon någon bättre föredel av att cykla snabbare och jag råkade hoppa en gång, jag börja inte håller komma upp i en snabb hastighet. Men staffen säger att han har visat allt och att vi kan göra en banöverklagan och sluta diskuterar och drar ut oss ur callet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Personligen tycker jag att det var en felaktig ban för att jag bugg abuseade inte ens och när de kommer till lall så var de jo så att en person sparkade av våran kompis och då e de klart vi vill ta tillbaka cykeln som han tog från våran kompis. Och sen när att de kommer till bugg absue så var det inte ens bugg abuse. På klippet så bugg abusear inte jag utan att man bara kan se min kompis som gör de och inte jag. Så jag tycker att det var en felaktig ban och inte än rätt för de känns som att staffen inte visste vad som hände och inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för lall o typ bugg absue och fear rp. Men jag försöker alltid hålla en sån bra och fin rp jag kan och detta kommer jag att ej göra om då jag vill hålla en bra rp på servern och vill jätte gärna få en till chans och bevisa att jag kan reglerna på servern och att jag kommer hålla en riktigt bra och fin rp på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså vet inte riktigt då jag inte gjorde någor stort fel då det var jo så att en person börja sparka av min kompis ur hans cykel och försöka ta den. Och då försöker vi ta tillbaks den då vi är typ 5-6 personer. Sedan att jag bugg absusade så var det jo så att jag inte gjorde det fast även så säger staffen att jag gjorde de. Samt att på klippet så gör jag inte det utan bara hoppar en gång fast då använde jag inte mig av en fördel att kunna cykla snabbare eller inte utan bara hoppade som jag råkade. Men vi kanske kunde typ ha bara inte hoppat eller bara skitit i han som tog våran kompis cykel och bara hyra ut en ny till han eller något liknande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet inte då jag tycker att de var en felaktig ban. Men annars kanske att inte hoppa med en cykel myckert eller att inte lalla mycket även fast vi inte lallade då en person försökte ta min kompis cykel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag anser att du verkar ha förstått och kan lära dig av ditt misstag. Jag vill inte se något liknande igen. Då kommer du verkligen inte bli unbannad så här snabbt. Framförallt inte med dina 15 tidigare bans. Så skärpning nu och så får du ha en trevlig fredag.

Med vänliga hälsningar,
MrSwimSwam - Helper
Unive Staff Team

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka