Accepterad 1.Bonbaclat | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Bonbaclat

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199552054142/

Ditt Hex-ID: 11000015ee0c37e

Vad är din discord tagg? gamergirl888

Vem var det som bannade dig? MrKing

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-27 223409.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staff valde att banna mig för mild sunt förnuft och mild powergaming. Det va mest om hur jag agerade under jakten och skottlossningen, och att jag kanske inte tänkte helt klart i den sitvationen. Jag förstår att dom tyckte jag borde ha gjort saker annorlunda och att mitt spelande där inte va det bästa för rpn. Så jag fattar varför de tog beslutet då hela scenariot kan ha sett konstigt ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min vän till sjukhuset för han var medvetslös. På vägen tutade en röd BMW på mig, jag stannade och vi pratade lite kort. Sen hoppade föraren ut och riktade vapen mot mig. Jag körde snabbt därifrån, hoppade ur och sköt tillbaka, sen in i bilen igen och vidare mot Mara Lisa hållet. Dom fortsatte jaga mig och jag hoppade ut på en annan gata nära marja lisa typ och sköt mot dom så jag kunde komma därifrån och få min vän till sjukan. Jag hade även skrivit /me lägger min vän i baksättet när jag tog inom honom i bilen innan jag började köra från bilen. De sa till mig sedan att jag borde ha släppt honom när jag skjuter vilket är sant men tänkte in på det då det var stressigt som jag ångrar nu och borde har tänkt till. Sedan ville jag inte häller köra in till sjukan då kanske de hade blivit sura då jag abusar skjuan elr något liknande och inte vill få återgärder för de. Hoppas ni förstår mig och förstår att det var stressigt i stunden och jag inte kunde tänka till rätt. Liksom jag fattar inte varför de börja rikta på mig ens. Om de riktar på mig så borde de kanske förstå att jag kommer agera tillbaka men när jag väll gör det blir de sura direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte det var en helt felaktig ban. Jag gjorde fel, även om jag inte gjorde det med flit. Jag tänkte stessigt och snabbt och tog inte bästa besluten. Jag fattar varför dom såg det som brist på sunt förnuft och lite powergaming, specielt med att bära vännen och skjuta och hur jag hanterade sitvationen. Så jag tar på mig det, jag försöker inte skylla ifrån mig. Jag hade även skrivit /me sätter min vän i baksättet så inom rpn var han inte på mina händer om ni förstår mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har blivit bannad tidigare och tagit lärdom från varenda ban. Det är också mer att man vet man gör fel men i sitvationen inte tänker helt 100 vad man borde göra så tar känslan över och man ångrar sig sedan. Men annars vet jag vad som är rätt o fel i servern osv. Och försöker alltid hålla högsta rp nivå jag kan när jag rpar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat köra direkt till sjukhuset utan att börja skjuta tillbaka. Jag kunde ringt en annan polare eller försökt undvika konfikten istället. Jag kunde också väntat och inte hoppat ur bilen. Jag borde tagit det lugnare och inte låtit adrealinet styra allt. Där vet jag att jag gjorde fel, även om jag var stessad. Vilket jag ber om ursäkt nu i efterhand.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, 100%. Jag har lärt mig att inte agera för snabbt bara för att sitvationen blir stressig. Jag måste tänka mer på sunt förnuft, och inte göra grejer som kan ses som powergaming även om jag tycker det är rimligt just då. Jag kommer ta det mer lugnt och realistiskt framöver och hellre backa än att förstöra rp för någon annan. Jag vill jättegärna få en chans till att visa att jag kan bättre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka