Nekad 1.benji | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.benji

Aktiv Medlem
Meddelanden
370
Reaction score
65
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad heter du på discord? 1.benji

Ange ditt födelsedatum 13 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Aktiv var dag ca 2-3 timmar, vissa dagar minde pga träningar osv. Annars ser det ut som vanlig 2-3 timmar om dagen brukar de vara.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har spelat på unive som medlem sedan 10 mars 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har 7 bans gick er att bifoga, kom pm för bild!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att avbelasta staffs så att de inte behöver sitta och hålla koll på små fel som sker under rpn. Exempel på detta kan vara att någon bryter mot serverns regler när inte staff speccar, då har servervakten som uppgift att antingen kicka personen eller göra en sv ban. Om det är så pass grovt så kan servervakten skicka in bannen på förlängning vilket innebär att en staff tar det vidare till en längre ban. Men kortfattat så har en servervakt som uppgift att "städa upp" servern medans de rpar så man avbelastar staffs.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har tidigare varit servervakt och tycker om att ta ansvar på serven och känner att jag gör någotr bra för servern när jag är sv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. exempel på korruption är att man använder sina tillgångar för ge sig själv eller vänner fördel såsom att banna en person bara för att man inte tycker om hen.

Nekad.
Anledning:
Fick indragen SV för 1 månad sen för Grovt SV Abuse, tycker inte att du är lämplig för Servervakt rollen ännu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka