Nekad 1.Adrian | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Adrian

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adde

Vad är ditt discord namn? adrian0919512

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adrian Fredrikson 25 år Gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är lugn på ytan men farlig när det krävs. Tänker alltid ett steg före och gör inget utan anledning. Lojal mot sina egna, men skoningslös mot fiender. Respekt betyder allt för honom – tappar du den, finns ingen väg tillbaka.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han växte upp i ett område där man lär sig tidigt att klara sig själv. Familjen hade det tufft och han såg redan som ung hur pengar, respekt och makt styrde allt. Småjobb blev snabbt större grejer, och med tiden lärde han sig vem man kan lita på och vem man ska hålla avstånd till. Misstag gjordes, men varje misstag gjorde honom kallare, smartare och mer försiktig. Gatan formade honom till den han är idag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriös och genomtänkt RP där min karaktär alltid har motivation bakom sina handlingar. Jag spelar långsiktigt, skapar konflikter som leder till bra RP för alla och respekterar reglerna

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? • Du accepterar när din karaktär förlorar, blir gripen, rånad eller misslyckas.
• Du spelar realistiska reaktioner istället för att försöka rädda situationen till varje pris.
• Du låter motparten få sin ”vinst” i RP, eftersom det skapar mer och bättre RP för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot reglerna medvetet. Jag försöker alltid följa serverns regler och spela så realistisk RP som möjligt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? • FailRP – Du måste agera realistiskt i alla situationer (inte leka superhjälte). • Powergaming – Du får inte göra saker som din karaktär rimligtvis inte kan göra. • Metagaming – Du får inte använda OOC-information i RP (t.ex. Discord, stream). • RDM (Random Deathmatch) – Du får inte skada eller döda utan giltig RP-anledning. • VDM (Vehicle Deathmatch) – Du får inte använda fordon som vapen utan anledning. • New Life Rule (NLR) – Efter död minns du inte händelsen eller kan hämnas direkt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och respektfull spelare som prioriterar långsiktig och genomtänkt RP

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Du är aktiv på en annan server.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Du är aktiv på en annan server.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga
Ta bort din bio till nästa gång du ansöker samt lämna discorden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka