0skar | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

o2xu

Icke Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
15
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Oskar

Vad heter du på discord? Oskar#5650

Hur gammal är du? 14, fyller 15 snart.

Hur länge har du spelat på Unive? Drygt 2 år nu.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har verkligen många erfarenheter inom detta jobb. Har varit chef 1 gång, bitr 2 gånger, personal ans 1 gång. Så jag skulle säga, med mina erfarenheter så skulle jag kunna utveckla jobbet både extrovert och introvert så att det blir så bra som möjligt, både med lagning och beteende så att säga. Kommer granska samtliga medarbetare så det inte ligger någon som är super inaktiv, så vi sedan kan sparka hen och ta in någon ny som verkligen vill arbeta som Mekaniker. Jag kommer göra mitt allra bästa så att yrket kan bli mera aktivt och att folk ska börja jobba och verkligen känna att Mekonomen är kul att jobba som. Vet sedan tidigare uppfattningar att detta yrket är/har varit lite korrupta genom att laga sin egen bil och ta från yrkeskassan. Kommer vara extra tydlig att vid minsta korruption så kommer inte bara jobbet ryka, utan medlem på servern också.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som sagt, har varit chef en gång, den gången så ansökte jag inte utan staffs valde ut mig genom min RP nivå och sedan kunde ta beslut. Sedan har jag varit bitr chef två gånger och Personal Ans en gång. Så jag skulle säga att jag har super mycket erfarenheter som jag kan dela med mig till de anställda.

Hur ofta kommer du vara inne? 3-4 timmar. Beror helt på vilken dag, hur trött/pigg jag är. Och om jag är iväg.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självfallet.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Absolut inte.

Har du läst våra Regler? Självfallet.

Tillbaka