Accepterad 0skar | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

o2xu

Icke Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013589644/

Ditt Hex-ID: 11000013ec8728c

Vad är din discord tagg? Oskar#5650

Vem var det som bannade dig? Oskar

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jadu, tydligen vart jag bannad från Unive RP servern för emote abuse. Jag var mitt uppe i scenario så jag visste inte riktigt vad jag gjorde för fel. Jag fick sedan en bild i PM utav den som bannade mig att jag låg under marken, det kan jag fullt förstå att jag gjorde men jag gick sedan upp från min position senare och insåg att det vart fel, men jag efterfrågade om klipp på hela händelsen men det fick jag ej. Nåväl är jag ändå bannad för emote abuse för att jag då låg under marken, men jag var inte ensam att ligga under marken då det var flera på utbildningen som gjorde det också, då är min fråga, varför bannar man inte alla då men bara mig? Men jag förstår att man inte kan se alla och att man inte har ögon i nacken och så vidare, men jag såg bevisen och självklart ska jag vara bannad för det. Men jag har lärt mig av min ban och hoppas att komma tillbaka, det är därför jag skriver denna överklagan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade en utbildning med tre andra utbildare och ca sex stycken som tog utbildningen, huvud utbildaren sa att vi var färdiga med utbildningen, men det var inte jag med utbildningen, jag skulle prata med vissa av dem som tog utbildningen vad dem gjorde de fel och bra men jag hann inte så långt innan jag blir bannad, så jag blir alltså bannad i scenariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nejdå, absolut inte felaktig ban detta nej, det var jag som totalt gjorde fel men jag fick ju då inget klipp så jag kunde inte se hela händelsen då staffen vägrade ge mig klipp. Sen som sagt att jag låg ner under marken erkänner jag men jag var inte ensam om att ligga under marken. Så den är väl en ofelaktig ban skulle jag säga då staffen ska banna vid regelbrott, och det gjorde jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad när jag började spela som jag ej kommer ihåg sen har jag fått lite små bans för några månader som var typ pwg och lite sådana regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag väl kunnat, jag hade kunnat, förlåt för ordvalet men skita i att lägga mig där. Samt är det svårt att veta om man kan ligga normalt på marken eller då ligga under marken. Men man får anpassa sig lite för det. Men jag gjorde fel ja, och jag erkänner det och jag hade absolut kunnat göra annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag ska se till så att marken inte är buggad/ojämn sedan får jag anpassa mig på vilka ställen jag lägger mig på!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jadå, jag skriver endast i hopp för att kunna komma tillbaka!

Vill gärna att någon annan skall kolla på denna överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka