Accepterad 01Znagy | Ansökan till Servervakt [Aloushi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01Znagy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad heter du på discord? 01znagy.

Ange ditt födelsedatum 3 Januari 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Är aktiv varje dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? ett tag nu.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har varit bannad några gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att vara en förebild för servern samt för andra spelare som är nya eller rpare, man ska ha bra rp som servervakt och kunna reglerna från topp till tå samt kunna ban systemet hur man bannar som sv osv..
en servervakt för mig ska inte springa runt och lalla samt abusa sina perms som sv då man kan abusa dom på så många olika sätt som tex toggleid, revive samt att svbanna och därför så ska SV rollen tas seriöst och inget lall.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag tror att jag har den rätta tanken till att bli servervakt då jag har varit servervakt innan på servern samt så kan jag väldigt mycket om hur man hanterar sv rollen då jag är ingen lall person och springer runt och abusar sönder rollen som man kan göra på så många sätt, jag har själv varit servervakt ansv och vet hur man hanterar det som tex bans, revive samt toggleid.
Jag är en person som är en förebild för servern samt vill ta det så seriöst som möjligt då jag tar serverns nivå på full allvar och med bra rp nivå.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan man göra mycket med servervakt rollen som tex reviva sig själv under scenario samt så kan man abusa toggleid som tex kolla om staffs speccar dig eller under kanske ett skottlossning så kan man kolla vart personen är under skottlossningen och man ska inte heller använda toggleid hela tiden utan att man ska använda det när det är väldigt aktivt vid ett ställe som tex piren eller trygghansa men annars allmänt så ska man inte, man kan till och med abusa Svban genom att banna vilka personer som helst utan anledning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka