Inaktuell 01Benji | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realbenjiii

Icke Medlem
Meddelanden
357
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ditt discordnamn: realbenjii

Ange ditt födelsedatum 20 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? Hej, jag vill jobba som staff med alla staffs som finns här på servern jag vill vara en del av staff teamet . jag vill bli staff på UNIVE för det är en stor server som behvöer många staffs som kan hålla bort lallare och det skulle jag vilja hjälpa till med på denna server jag vill att det ska vara bra rp på servern och jag tycker inte lallare ska ha rätten att förstöra den fina rpen som vi har här på servern. jag vill även vara staff så jag kan läsa reports så jag kan hjälpa folk med saker de behöver hjälp med så de slipper vänta med att få hjälp. jag vill även sitta i support och ta support ärenden så jag
även kan lära folk på det viset så de slipper vänta och så de får hjälp med det de behöver få hjälp med vill vara staff på Unive för jag vet att jag kommer ta detta jobb seriöst för det är viktigt att det är seriösa staffs på stora servrar som Unive. jag kommer även sköta mina ansvars områden som staff och jag kommer se till att folk kommer känna sig trygga att sätta sig support och fråga frågor ingen fråga är för dum. kommer även specca på folk hur de rpar så jag kan se hur folk rpar på servern. jag kommer även ta mitt ansvarsområde seriöst typ jobb ansvarig då kommer jag se till så att cheferna sköter sitt jobb bra och se till att anställda sköter sitt jobb bra för allt hänger ej på chefen. eller typ krim ansvarig då kommer jag specca krim scenarion. och se hur folk rpar som krimminell och se till att de sköter sig och inte bryter några regler men det kommer jag kolla överklag att folk sköter regler jag vill ansöka till staff så jag klan hjälpa servern att utvecklas genom att ta bort lallare och läsa ansökningar inom mitt ansvarsområde. men jag skulle vilja utveckla och bli support på servern och ta ett större ansvar. jag vill lägga all min tid på Unive därför vill jag bli staff så jag har ett ännu större ansvar som tar mer tid jag känner att jag är redo för att ta ett större ansvar har enså spelat på Unive i snart 5 år vilket är sjukt
nu så liksom varför inte göra ett försök att få bli en del av staffteamet. älsakr ju Unive djupt i min själ så jag vill ju självklart göra allt jag kan för att utveckla Unive

Vad tycker du inte fungerar på Unive? i tillfället tycker jag att det finns brister lite här och var, blandat hos poliser men även kriminella och andra jobb med. Huvudbrister idag ser jag också i fordon, jag anser att det finns aldedes för mycket bilar vapen mm som doneras in utan kontroll och det slutar med att det blir ett quotabuse vapen/fordonquot vilket jag ser som ett problem i rpn, jag som staff hade kunnat påvärka detta då mitt mål är att bli Don anvs alternativt jobb anvs, jag när det kommer till jobben finns det mycket korruption som jag har uppfattat det. jag tycker detta också är brister som börs ta mer serisöst och ha mer koll på. när det kommer till de kriminellas perspektiv har jag också en viss inblick i vad jag tycker går bra och dåligt. jag tycker att bilar är aldedes för orealistiska och vapen äldedes för bra, det ta gör rpn rent utsagt orättvis. om tillexempel kommer till en skottlossning med sina bilar och vapen och bemötts av oneshot vapen och skottsäkra bilar med säknta säten så finns det inte mycket dom kan göra för att påvärka scenariot, detta är något jag hade jobbat för att påvärka posetivt oavsätt vad det krävs. när det kommer till ooc brister tycker jag att man ofta får se folk sitta i väntrum en väldigt lång tid, jag förstår hur det blir stressigt men jag har alltid gillat att tagit ärdnde ooc, tillexempel suport ärende och don ärende, detta är också något jag har kunskaper inom och vet hur man ska jobba för att få bästa föruttsättningarna.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Rp:n och allt lall. Är trött på folk som lallar och kör in i folk osv. Tycker det är suntförnuft att folk kör in i andra och pittar andra med en bil för miljoner. Rp:n kan vara bra och ibland inte. Då som staff kan jag lättare hjälpa till folk som har dålig rp på servern. Samt hastigheten i staden, folk kör verkligen inte under hastighetsbegränsningen i staden utan uppmot 300khm. Jag tycker att staff teamet borde ta mer åtgärder för detta för att kunna bygga upp en mer seriös och bättre rp på servern.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? jag har alltid varit den som agerar proffistionelt, båda i rp och som staff, från mitt perspektiv är det proffisionelt att lyssna på motparer, ta i åtanke i vad som sker vara trevlig mot andra rpare och staffs, man ska hålla en hög mogenhet och personlig standarn i princip, detta är inte något jag har problem med över huvud taget.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? 13 timmar staff arbete 7 timmar rpar jag.

Hur länge har du spelat på Unive? 3 år nu bästa servern som finns philp när du ser detta du är sjuk mannen säger det inte bara för du ska godkänna mig utan är seriös skit imponerad bästa servern hela världen tycker att du borde klappa dig själv ryggen

Har du tidigare erfarenheter som staff? 3 år nu bästa servern som finns philp när du ser detta du är sjuk mannen säger det inte bara för du ska godkänna mig utan är seriös skit imponerad bästa servern hela världen tycker att du borde klappa dig själv ryggen

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag vill verligen ha ett försök va med blodet i staff teamet för utveckla den fina Unive Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka