Nekad 01ann | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lastreet35_

Icke Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199859165509/ (FLYTTA TILL PERMANENT)

Ditt Hex-ID: steam:1100001712ee945

Vad är din discord tagg? 01annn_

Vem var det som bannade dig? hedgehog och lasse

Bild på banmeddelande: Skärmbild (24).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag hade sagt till en spelare på unive att han ska sluta vara på mig i ooc mitt i ett scenario och sen i pm på discord

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis tagit en dusch och skulle hoppa in i krim dcn då jag märkte att jag hade blivit p-bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var definitivt jag som gjort fel samt så miss uppfattade jag helt och hållet när hedgehog sa "Förstår, klippa ifall han fortsätter betee sig illa så p-bannar jag han för gott" jag och marguz hade löst våra problem kort där efter då jag berättade för hedgehog att han bad om ursäkt då hedgehog reagerade med "👍" då vi blev vänner ett litet tag men allt det var falskt han hade suttit o håna mig i pms efter jag fick en p ban av toris och då blev jag så jäkla arg på honom men höll mig för jag vill inte heller bli p bannad för trakasserier nu vill jag inte heller kasta allt på honom eftersom jag också gjort fel då jag har tagit ooc ingame vilket var väldigt dumt av mig och det kommer inte ske igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. gillar inte att prata om mina bans så mycket men jag kan gärna skicka länken till min senaste ban överklagan :) https://unive.se/threads/01ann-ban-%C3%96verklagan-320.259350/

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha ignorerat han även om det är svårt att låta det vara efter allt grova han har sagt så har det inte nåt med rpn att göra det som händer ingame stannar ingame och det som händer ooc stannar ooc det som har hänt kommer inte ske igen då kan ni lika gärna skicka mig för alltid

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att hålla mig borta från marguz för att undvika konflikter samt så ska jag inte använda mig av ooc i ett scenario jag ska bara använda ooc till tex ge en vän min discord och inte använda det för att gråta över ett scenario

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår ta er tid på er! (flytta gärna till perma)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka