Nekad 01ann | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lastreet35_

Icke Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199859165509/ (FLYTTA TILL PERMANENT)

Ditt Hex-ID: steam:1100001712ee945

Vad är din discord tagg? 01annn_

Vem var det som bannade dig? hedgehog och lasse

Bild på banmeddelande: Skärmbild (24).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag hade sagt till en spelare på unive att han ska sluta vara på mig i ooc mitt i ett scenario och sen i pm på discord

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis tagit en dusch och skulle hoppa in i krim dcn då jag märkte att jag hade blivit p-bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en rimlig ban jag hade gjort fel när jag satt och hetsa på marguz i pm och i ooc i ett scenario vill be om ursäkt till hapyxz, hedgehog, och marguz för allt som hände jag hade missuppfattat vad hedgehog mena med "Förstår, klippa ifall han fortsätter betee sig illa så p-bannar jag han för gott" så jag satt och hetsa på marguz i ooc för att varna honom osv så jag har gjort fel och jag ber hemskt om ursäkt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare blivit bannad för ett grovt regelbrott "spoof" då jag hade köpt en ny dator för min andra dator slutade fungera helt och hållet men jag ljög för staffs drygt 1 månad senare valde jag att hjälpa staff teamet och skicka in en massa montage jag hittat och varnade om att en spoofer försöker spoofa sig in igen till limpis senare sa jag även det till 320 sen 2 eller 3 dagar efter det fick jag en unban :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hållit mig borta från marguz och blockat honom ingame och på discord

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte använda ooc i scenarion

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår ta er tid på er! (flytta gärna till perma)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka