Nekad đŸ§žEddie🧾 | Ansökan till Servervakt [Aloushi]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nalle-puh

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
4
Vad Àr ditt namn i verkligheten? eddie

Vad heter du pÄ discord? Nalle-puh

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. mÄndagar
15:00-21
5-6 timmar

tisdagar
15 tiden -21
5-6 timmar

torsdag
hinner jag inte
göra sÄ mycket efter som jag har trÀning

fredag
15:00-01:00
9-10 timmar

lördag/lediga dagar

det kan bero pÄ nÀr jag vaknar men jag skulle vÀll vijla sÀga
8-9 timmar

Hur lÀnge har du varit medlem pÄ Unive? ungefÀr 1 Är och 3 mÄnader

Hur mÄnga gÄnger har du blivit bannad/avstÀngd (Bifoga Bild) kunde ej fÄ fram det Àr ledsen men jag har blivit banad 10 var av tre till fyra Àr felaktiga obs kan ej fÄ fram bilden men försöker förklara sÄ bra jag kan

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt har uppgiften att ta hand om dom lite mindre problem, som en liten hjÀlpreda till staffsen och förenklar deras arbete genom att ta bort dem som gör smÄ och onödiga regel brott. som t.ex att nÄgon kör in i en vÀgg men inte rpar pÄ det. det kan av ett problem, dÄ slipper ju tillexempel en staff ta hand om det problmet och kan fokusera pÄ dem lite mer grova regelbrotten och problemen Àn att dem ska behöva ta han om dessa personer som bara sitter och gnager pÄ boten och Àntligen ba förstör för sig sjÀlva, sÄ man kan sÀga att servervakter tar han om dem lite mindre problemen och förenklar staffsen arbete sÄ gott det gÄr, men det Àr ju klart att man behöver ta hjÀlp av staffs men det Àr sÀllan om man inte behöver förlÀnga en ban. Men aa det Àr vad jag tror det Àr :)

Varför vill du bli servervakt pÄ servern? jag skulle vÀlll sÀga att jag Àr kapabel till att bli server vakt jag Àr inte korrupt och Àr ingen som sitter och ressar i skottscenarion eller efter om jag t.ex skulle va död, tycker ba det Àr dumt Àgntligen, jag ressar inte heller folk som ber om det efter som jag inte gillar att bryta mot regler. jag Àr Àven bra pÄ att revva folk och gör det som krÀvs, jag Àr inte rÀdd för att ta ÄtergÀrden och skriver denna ansökan för att jag ska kunna ansöka till medlemskaps ansvarig och sen till staff, jag tycker personligen att det Àr ganska lÀtt at var sv dÄ jag kan dem flesta komandsen och vet hur man beter sig. det jag vill visa Àr en god sida av mig sjÀlv och hjÀlpa staffs, genom att förenkla derras arbete sÄ gott jag kan.

BerÀtta sammanfattat vad korruption och abuse Àr och hur de kan förekomma pÄ olika sÀtt som servervakt. jag skulle vÀl vilja sÀga att korruption Àr olika skaer dels kan det va hur du anvÀnder kommand och vad du anvÀnder dem till annars kan det va om du t.ex bannar nÄgon och han kommer pm och frÄgar varför sÄ bemöter du pÄ ett dÄligt sÀtt elr pÄ ett otrevlig sÀtt, men det flÀsta folk gör som Àr korrupt det Àr ju att ressa deras kompisar ba för dem ber om det, liksom det Àr ju inte vad rollen Àr till för, du ska ju anvÀnda den pÄ ett bra sÀtt, det folk gör Àr ju att dem ressar antingen efter skottscenarion elr under ett skottscenario, men det finns ju Àven folk som vill vinna skottscenrion sÄ mycket sÄ dem har toggelid pÄ det Àr ju rent av det vÀrsta jag vet, Àr dem sÄ rÀdda sÄ dem behöver ha toggelid pÄ för att vinna et jÀvla scenario, det Àr ju ba skumt igentligen det vissar ju ba pÄ hur jÀvla vapen och skott glada dem Àr, det Àr vad jag skulle sÀga korruption Àr ;)

Vidare till en muntlig intervju. Du har 48 timmar pÄ dig att lösa detta. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka