Accepterad đŸ€—MeningenđŸ€— | Ban Överklagan [LUDDE]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

meningen

Aktiv Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
49
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198928683504/

Ditt Hex-ID: steam:110000139b8e1f0

Vad Àr din discord tagg? meningen

Vem var det som bannade dig? Ludde

Bild pÄ banmeddelande: Konstigt.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Ludde valde att banna mig för att jag inte gjorde ett scenario att sÀga upp mig frÄn polisen nÀr jag Donerat för gÀng.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Vet inte exakt dÄ han bannade nÄgra timmar efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. NÀr hade donerat för krim öppnade jag en rekryterings ticket bad om att planera en parfekt tid att ta UppsÀgningen, bad om tiden 19:20 och precis ungefÀr vid denna tiden sÄ vart jag kickad frÄn Polis Dcn och Jag uppfattade det som att dem inte ansÄg att jag skulle vara kvar i dcn dÄ jag var Span och kunde metat pÄ viktig information (Inget jag nÄgonsin skulle göra) Jag förstod det som att dem skulle lösa det ingame och att det löste sig pÄ det viset istÀllet men endÄ blir jag bannad? Varför ska jag göra ett scenario ig om jag inte kan planera ett scenario i en OOC ticket i dcn????? Hur tÀnkte ni hÀr?

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Min senaste ban ingame Àr nog över 6 mÄnader sen, resten Àr utanför RP och ooc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, TyvÀrr dÄ Rekryteringens Policy Àr att öppna en ticket och bestÀmma tid vad jag blivit informerad. AnsÄg det onödigt att springa runt som Krim och leta rekryterare hela kvÀllen. AnsÄg det som att dom valde att göra det och skulle ta ansvar att lösa sitautionen ingame.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Det har jag, Tydligen ska vi kontakta Polis rekryterare OOC i pm för att Planera en uppsÀgnings tid eftersom jag ej kunnat gjort det i dc.

Finns flera som kan vittna att jag öppnat ticket, min polis karatÀrr heter Lennart Bertilsson och det syns nog i loggs att jag vart sparkad/bannad frÄn polisdcn
NÄgon kommer jag ihÄg hette nÄgot ifrom av "Lennart Tell" Lennart iallafall hete Han

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Jag FörstÄr.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka