Nekad đŸ’ŻD💯 | Ansökan till Staff [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DilanoBrushan.

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Dilan

Ditt discordnamn: DilanoBrushan#4219

Ange ditt födelsedatum 6 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Jag har varit servervakt pÄ Unive ett bra tag och ser fortfarande lallare och vill ha lite mer ansvar för att kunna fÄ bort mer lallare. Om jag blir staff kan jag fÄ bort fler lallare genom att personer hoppar support. Jag vill fokusera mycket pÄ support Àrenden och försöka specca samtidigt som jag vÀntar pÄ att folk ska hoppa support. Servern blir mycket bÀttre utan lallare och det finns extremt mÄnga nu nÀr det finns lite störrr version av bilar. Jag vill Àven att medborgare pÄ servern ska kÀnna sig trygga nÀr de Äker runt utan att bli rdmad av nÄgon som Àr krim utan krim eller nÄgon som har krim. NÀr jag har bannat personer som servervakt har jag skrivit ut att de ska fÄ förlÀngd ban men de har inte alltid fÄtt det. Staffarbete intresserar mig för att jag kan vara vÀldigt social inom det och hjÀlpa till samtidigt. Jag har spelat pÄ Unive i ungefÀr sen starten i somras och Àlskar verkligen Unive. SjÀlv tycker jag att det Àr viktigt att rÀtt personer ska bannas. Jag kan reglerna utantill och vet exakt nÀr nÄgon gör regelbrott sÄ dÀrför kan jag enkelt banna/kicka dem. Jag kÀnner ett par personer som Àr staffs och de har lÀrt mig hur man ska vara som staff och sÄnt innan jag gjorde ansökan. Jag vill det bÀsta för Unive och alla spelare. Jag har blivit vÀldig inspererad av staffs och har sjukt mycket respekt för dem för att de gör sitt arbete och jag vill Àven hjÀlpa till. Jag vill insperera andra med sÄ att det blir mÄnga staffs pÄ Unive sÄ servern bÄde vÀxer och sÄ det Àr sÄ lite regelbrott som möjligt. VÀntetiden i support kan vara för lÄng ibland och dÀr kommer jag hjÀlpa till. Om jag blir staff kommer jag vara hur aktiv det en behövs. Jag vill gÀrna sammarbeta med andra staffs pÄ servern för att kunna göra vÀldigt bra beslut.
Om jag blir staff vill jag arbeta aktivt bÄrde ingame och i discorden. Om nÄgon har frÄgor kommer jag svara de snabbt i pm. Jag har bra talförmÄga, jag kan vara lugn men samtidigt bestÀmd. Med bestÀmd vill jag inte ha attityd utan bara förklara. Jag gillar att vara högt uppsatt eftersom jag kan lita pÄ mig sjÀlv och jag vet att jag kan hantera det. Jag tycker att alla ska bli behandlade lika och jag kan delta inom att fÄ det pÄ detta sÀttet.
Jag har varit extremt lojal till Unive, det Àr den enda rp servern jag har kört pÄ och kÀnner att jag bara vill spela pÄ Unive. Jag Àlskar de i staff teamet och skulle se fram emot till att ta Àrenden med dem.
NÀr jag tar Àrenden kommer jag ha mycket energi och vara glad, dessutom sÄ vill jag ta dem sÄ att den personen som hoppa support inte Àr rÀdd för att hoppa. Om jag blir staff planerar jag pÄ att mest bli aktiv i discorden och i forumen, det Àr pÄ grund av att vi ska tillsammans svara i forumen sÄ snabbt som möjligt!

toggleid - Du behöver inte id peaka för att se folks id runt omkring dig
/noclip - Du flyger runt osynlig och kan Äka igenom byggnader
/kick id - Du kickar en speciell person
/announce - Du skriver ut ett medelande som alla kan se (inte rp medelande)
/sqlban (id) (Tid) (Anledning) - Du bannar nÄgon
/spec - Du fÄr upp en spec meny
/sv (medelande) - En chatt för bara servervakter eller högre
/dv 3 - Du tar bort nÀrmsta bilen till dig
/togglename - Du kan se allas namn
/pm (id) - Du skickar ett medelande till en specifik person, kan tillexempel vara en varning.
//setjob (id) (jobb) (grad) - Du sÀtter ett jobb pÄ en spelare
/skin id - Du ger nÄgon skin meny
/revive (id) - Du revivar nÄgon som Àr död, detta ska endast anvÀndas om de dog pÄ fel sÀtt.
/freeze (id) - Du fryser fast nÄgon sÄ de inte kan röra sig.
/sqlbanhistory (steamnamn) - Du ser nÄgons ban historik.
/sqlsearch (hexid) - Offline banna nÄgon.
/bring (id) - Du teleporterar nÄgon till dig.
/who (id) - Du kollar vad nÄgon har för roller som tillexempel ped, krim, medlem, icke medlem

Hur lÀnge kan du vara aktiv pÄ servern varje dag? Jag kommer finnas tillgÀnglig
.
MÄndag 14:45 - 22:00
Tisdag - 16 - 23:00/00:00
Onsdag - 14:45 - 00:00
Torsdag - 14:55 - 00:00
Fredag - 15:45 - 04:00 +
Lördag - 11:00 - 04:00 +
Söndag - 10:00 - 00:00

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? Jag har spelat hÀr sen somras, men ett tag sen jag kom tillbaka och ska stanna hÀr flera Är till.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har all info inom helper har varit helper förr och det gick otroligt bra, det var vÀldigt rolig tid man fick lÀra sig otroligt mycket, dÀrför sÄ har jag all slags erfarenhet inom forumet hur jag ska flytta ansökningar osv, jag vet vart allt finns i dcn, jag vet hur allt funkar ig och till sist men inte minst sÄ svarar jag pÄ alla pm:s jag fÄr som gör att folk tycker att staffsen pÄ Unive Àr aktiva!

Vilka omrÄden i staff teamet Àr du intresserade att jobba inom?
RP, Support, Jobb, Donation

Finns det nÄgot omrÄde utifrÄn de ovanstÄende som du inte Àr beredd att jobba inom? Kriminell dÄ jag inte Àr Krim och inte Àr sÄ intresserad inom det just nu.

Senast Àndrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka