Accepterad đŸŽ€DIF🎀 | Ban Överklagan [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
11
Reaction score
1
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199441110320/

Ditt Hex-ID: steam:11000015843e530

Vad Àr din discord tagg? santana.173

Vem var det som bannade dig? Bubbelgum

Bild pÄ banmeddelande: SkÀrmbild 2025-08-28 143951.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt en grabb i vÄrat gÀng

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag kom till vÄrat gÀng hus och min broder Lane vart slagen av han jag började rikta g19 mot han och sa sluta slÄ annars skjuter jag men han fortsatte dÄ sparkar han av mig frÄn min cykel och dÄ fortsatta jag och rikta och bad han sluta sen sÄ gjorde han de i ett litet tag sen började han sÀga du vÄgar inte ens skjuta mig no balls lane ass pussy och dÄ sköt min broder Lane han i benet men han fortsatte sen satt Lane i bilen och han fortsatte sa det fast Lane hade skjutit han i benet och han inte ens hade bryt sig sÄ dÄ sköt jag han i huvudet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja den var felaktiv eftersom jag hade en anledning att döda han sÄ det var inte rdm

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Ja det har jag blivit för c logg. Jag c loggade sÄ jag inte skulle torksa mitt vapen (jÀtte onödigt) och kommer inte göra det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte skjutit han

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Ja

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka