Accepterad đ–Œ63 | Medlem ansökning [wyklez.]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

𝖌63

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad Àr ditt namn i verkligheten? leo

Vad Àr ditt discord namn? Äkerbl0man

Vad Àr ditt födelsedatum? 2 Juni 2008

BerĂ€tta om din karaktĂ€r. Ja min karaktĂ€r heter Leon Åkerblom och Ă€r nĂ€stan 24 Ă„r gammal och han gillar det sociala han Ă€r vĂ€ldigt social sjĂ€lv dĂ„ han inte ska köra i frĂ„n polisen dĂ„ han tycker det Ă€r vĂ€ldigt kul och köra trafik stopp

Barndom: DĂ„ Leon Åkerblom vĂ€xte upp utan nĂ„n pappa dĂ„ han dog i en bil olycka. Den orsakade sĂ„ Leons pappa blev förlamad sen 5 mĂ„nader efter sĂ„ dig han. SĂ„ den bil olyckan slutade vĂ€ldigt olyckligt

Fritid: NÀr han var lite 7-17 sÄ spelade han fotboll och innebandy och han blev talang i innebandy sÄ det tycker han Àr roligt och han var med i SkÄne laget. Men i fotboll blev det inget speciellt han blev mobbad för att han inte hade nÄgon pappa.

Skolan/flyttningar: Leon var en jÀtte duktigt kille i hans sÀmsta betyg var C och han blev mobbad i skolan för det och han flyttade runder men sen flyttade dom till unive och dÀr trivs dom jÀtte bra (Leon och sin mamma) och nu ska leon snart skaffa jobb

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp och jag kommer försöka bli polis för det Àr det roliga som jag sjÀlv tycker och det ska va social rp kommer frÄn bruket sÄ och dÀr Àr det socialt rp som jag gillar poliser behövs i alla server dÀrför ansöker jag till medlem och senare polis det Àr de jg satsar pÄ.

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ska t.ex. göra butiks rÄn vi bara springer ut och tar bilen och sen drar dÄ har ju knte polisen hunnit förbereda sig det gör ju dom bara för powergamming 2 som innebÀr spelar för makt och pens det tycker jag ska vara 0 tolerans och det att spela för motpartens vinst betyder att bÄda ska ha kul

Hur hittade du Unive? Genom en kompis och sen har jag spelat pÄ unive innan HÀr:)

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar pÄ dig!

Senast Àndrad:
GodkÀnd efter muntlig intervju, vÀlkommen till Unive!
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har godkÀnts. TrÄd lÄst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka