Accepterad đ•Šđ•œđ•Ș𝕝𝕚𝕟𝕖 | Ban överklagan

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
138
Reaction score
5
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199365981836

Ditt Hex-ID: 110000153c9868c

Vad Àr din discord tagg? Skyline#3333

Vem var det som bannade dig? Andrej

Hur lÄng tid var din ban? 1 dag

Var Àr du bannad? FiveM Servern

Vad stĂ„r det som exakt anledning till din ban nĂ€r du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du Ă€r temporĂ€rt avstĂ€ngd frĂ„n Unive ◀ㅀㅀㅀㅀㅀㅀㅀㅀㅀㅀㅀ◄ BanID: gjvxtd Anledning: lagar utan me, stĂ„r ej i logs att du gjort me GĂ„r ut om: 0 dagar 23 timmar 49 minuter Placerad av: aaandrej

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Varför jag tror andrej valde att banna mig var för att han sÄg tt jag laga utan /me. Men sÄ var ej fallet. Jag började med att trycka skriva /me smörjer kedjan samt spÀnner fast den sedan trycka F6 sedan reparera. DÀrav sÄg ej andrej min /me dÄ han ej var dÀr hela tiden. Men varför det ej stÄr i loggs kan mycket möjligt vara för att jag skrev det i f8.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Det som hÀnde var att jag var i grovestreet och Äkte runt pÄ min cross. Sedan sÄ kommer min gÀng medlem i en svart bmw m5cs och vi bara hÀnger. Sedan sÄ Äker vi runt och polisen vÀljer att stanna han. DÄ kollar jag lÀget och min cross börjar ryka. DÄ som jag sa skriver jag min /me i F8 och sedan lagar fordonet. DÀrav sÄg inte andrej det. Sedan efter det kör vi runt och jag krockar med min cross nÀra polisstationen och dÄ nörjar springa. Sedan sÄ blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. PÄ ett sÀtt var den felaktig dÄ jag laga me /me men det var inget andrej visste och dÀrav var den ej felaktig.

Hur mÄnga tidigare avstÀngningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Har massor av tidigare bans frÄn tidigt 2021 nÀr jag var icke medlem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att ej laga i F8. Samt möjlitivis börja skriva min /me efter jag pÄbörjad lagningen.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Har tagit lÀrdom igenom att ej laga i F8 samt skriva min /me efter jag dÄ pÄbörjar lagningen

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? aa

jag kommer att unbanna dig, men vill se till nÀsta gÄng att du skriver 2 separata dÄ det Àr lÀttare för oss staffs att se sÄ den ej försvinner direkt sÄ vi ser!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka