Inaktuell đ•Šđ•œđ•Ș𝕝𝕚𝕟𝕖 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
138
Reaction score
5
Vad Àr ditt namn i verkligheten? hagop

Vad heter du pÄ discord? Skyline#3333

Ange ditt födelsedatum 29 Juli 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskaps ansvarig Àr att jag anser att omrÄdet kan förbÀttras. I nulÀget Àr det för mestadels brÄk mellans medlemskaps ansvariga och det funkar inte. Det Àr sÄ jag ser pÄ saken. Jag skulle vilja förbÀttra det igenom att dÄ vara en aktiv medlemskaps ansvarig som tar intervjuer. Kommer med ett gott exempel. Visar och beter sig pÄ ett profisonellt sÀtt. Vara aktiv i bÄde intervju rummet men samt ocksÄ forumet. Jag kommer vara tillgÀnglig i pm ifall nÄgon undrar nÄgot sÄ Àr jag alltid öppen. För mestadels ifall det inte finns nÄgot jobb kommer jag vara aktiv i bÄde generellt men ocksÄ i chatt. Kommer bidra med ett gott exempel men framförallt varför jag ansöker Àr för att jag ser att det Àr sjukt mycket inaktivtet bland medlemskaps ansvariga. Jag kommer dÄ vara vÀldigt aktiv och alltid finnas tillgÀnglig.

Varför ska vi vÀlja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför ni just ska vÀlja mig Àr för att jag har erfarenheterna till det. För tillfÀllet Àr jag rekryterare pÄ polismyndigheten dÀr jag tar intervjuer ofta. Som rekryterare tar du inte bara intervjuer. Du Àr den som bestÀmmer hur kÄrens framtid ser ut. anstÀller jag bara massa lallare sÄ kommer kÄren gÄ Ät skogen. Men anstÀller jag rÀtt folk som kan bevisa att dem brinner för yrket och kan frÄgorna och Àr mogna. DÄ kommer ju kÄren att utvecklas. Samma sak med medlemmar. Jag kommer endast ta in folk som bevisar att dem har bra rp nivÄ och att dem kan reglerna. Samt att dem Àr tillrÀckligt mogna. Som person Àr jag en vÀldigt mogen person i sin helhet. Jag Àr en postiv mÀnniska som Àlskar att prata med folk och starta konversationer och det Àr just dÀrför jag ansöker till denna postion. Har ett stort intresse inom just denna postion och vet att jag Àr kompetent nog att bÀra pÄ rollen. Jag har sedan tiigare varit medlemskaps ansvairig pÄ en annan stor svensk fivem server och fick mycket erfarenheter dÀrifrÄn. Jag lÀmnade den servern och dÄ började pÄ unive. Jag har ocksÄ varit staff pÄ unive sent november/tidigt december 2021. NÀr jag dÄ var staff sÄ lÀrde jag mig massor. Jag lÀrde mig hur man beter sig och agerar pÄ ett bra sÀtt och hur du Àr en bra förebild. Jag lÀrde mig ocksÄ hur just medlemskaps ansvarig postionen fungerar dÄ jag tog nÄgra intervjuer och svarade pÄ ansökningar dÄ och dÄ. Det var nÄgot jag Àlskade. Men tyvÀrr var det ej mitt jobb. Men vill gÀrna sitta pÄ postionen som medlemskaÄs ansvarig dšjag vet att jag Àr den rÀtta. Kommer vara vÀldigt aktiv i forumet samt pÄ discorden och kommer hela tiden var tillgÀnglig att svara pÄ frÄgor ifall nÄgon har en. Min pm Àr alltid öppen för sÄdant Àven nu. Jag tjÀner att jag har drivet och motivationen till att just vara medlemskaps asnavrig och dÀrav ansöker jag.

Hur tycker du att man ska bemöta andra mÀnniskor? Tycker man ska bemöta folk pÄ ett bra sÀtt och visa att man Àr engagerad i deras konverstation. Man ska bemöta folk med respekt och alltid vara pÄ ett bra humör. Man ska vara proffsig. Man ska allmÀnt bete sig som en klok mÀnniska

Hur skulle du vilja pÄverkan betydelsen med att vara Medlem pÄ Unive? Tycker man ska kunna bevisa att man Àr vÀrd medlems rollen och det Àr nÄgot man ska beöva kÀmpa för. Tycker man ska kunna alla grundregler. Visa att man ha bra rp. Kunna discord reglerna och andra regler. Tycker man ska ha kollat igenom följande saker:

------------------------------------------------------------

Jag vill att folk ska rpa för att ha kul och skapa roliga minnen och inte spela för makt och pengar. Detta anser jag en med

Vilka krav anser du att de som Àr Medlem pÄ Unive ska ha? Anser att personen ska kunna alla unives regler samt discord o forumets samt FiveMs policy och restriktioner. Tycker ocksÄ att en medlem ska kunna framföra sig pÄ ett bra sÀtt och kunna bevisa att dem Àr vÀrda rollen. Tycker att han eller hon som tar sin intervju ska kunna beskriva sin karaktÀr och kunna sÀga vad den har för intressen, bakrund, familj, vÀnner och framtida jobb. Tycker ocksÄ att en medlem ska kunna grundreglerna. Skulle ocksÄ frÄga ifall han eller hon som tar sin intervju spelar pÄ en annan server. Och ifall dem gör de kommer jag frÄga dem ifall dem Àr beredda att sluta spela dÀr ifall dem vill ha sitt medlemskap.

Vad för ansvar kÀnner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som Medlemskap Ansvarig har du ett stort ansvar. Du ska alltid vara online pÄ forumet och kolla ifall nÄgon har ansökt till medlem. Du ska konstant kolla vÀnterummet sÄ ingen ska behöva vÀnta för att ta sin intervju. Du ska vara aktiv i pm ifall nÄgon har en frÄga. Du ska komma med ett bra exempel dÄ du Àr folks förebild. Du ska agera pÄ ett bra sÀtt och vara mogen. Du ska vara aktiv i bÄde generellt och chatt för att se till sÄ konversationer inte gÄr över styr. Du Àr en person som ska vara som en förebild och hÄlla dig till reglerna. Ska hÄlla koll sÄ ingen spelar pÄ en annan svensk roleplay server ifall dem dÄ har ett medlemskap pÄ unive.

Hur ser din aktivitetet ut?

Lov dagar
MÄndag 11:00-02:00
Tisdag 11:00-02:00
onsdag 11:00-02:00
torsdag 11:00-02:00
fredag 11:00-02:00
lördag 11:00-02:00
söndag 11:00-02:00
Icke lov dagar
MÄndag 15:00-02:00
Tisdag 15:00-02:00
onsdag 15:00-02:00
torsdag 15:00-02:00
fredag 15:00-02:00
lördag 15:00-02:00
söndag 15:00-02:00
Notera att dessa tider gÀller bara ifall jag inte har nÄgot att göra underdagen. Men runt dessa tider kommer gÀlla.

Ifall du spelar pÄ en annan server, vilken server Àr det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig Àr du beredd att sluta spela dÀr dÄ? Spelar bara pÄ unive.

Finns det nÄgot annat som du skulle vilja berÀtta för oss? Inte för tillfÀllet iallafall

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka