Shortlist đ“»đ“źđ“Șđ“”5đ“·đ”‚đ” | Ansökan till Staff

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Melvin

Ditt discordnamn: real5nyx

Ange ditt födelsedatum 15 September 2007

Varför ska just du bli staff? godkvÀll mitt namn Àr Melvin, jag Àr sugen pÄ att blir staff samt hjÀlpa denna server och bli av med alla problem spelare. MVH

Jag tror att jag skulle vara en bra medarbetare eftersom jag Àr en ansvarsfull, lugn och rÀttvis person som alltid försöker fatta vÀl genomtÀnkta beslut. Dessutom Àr jag en ganska erfaren rpare har k;rt cirka 8Är och jag kan alla regler utantill. Jag anser att det Àr avgörande att följa reglerna för att sÀkerstÀlla att alla fÄr en bra och rÀttvis spelupplevelse.

Jag Àr alltid villig att hjÀlpa andra, sÄ min tÄlamod och empati Àr pÄ hög nivÄ för att hantera olika problem som spelgemenskapen kan möta. Om nÄgot gÄr fel kommer jag att vara uppmÀrksam pÄ problemet och försöka lösa det pÄ det mest optimala sÀttet enligt reglerna, och inte utifrÄn mitt personliga omdöme. Jag antar att en kompetent och kvalificerad medarbetare bör vara artig nog att hantera alla situationer med professionalism och respekt, med tanke pÄ att det finns mÀnniskor med olika personligheter pÄ servern.

Jag Àr ocksÄ villig att ta emot rÄd och förbÀtra mina prestationer för att bli en bÀttr person som stödjer sina polare/vÀnner och arbetar effektivt i staff teamet tillsaMMANS. Dessutom har jag en positiv instÀllning till sevren och sjÀlva spelet. Om jag gör nÄgot fel kommer jag att erkÀnna det och försöka vara bÀttre och inte gö om dert . DÀrför kommer jag att vara uppmÀrksam pÄ detaljer, och mitt arbete kommer att vara tilrÀckligt noggrant för att sÀkerstÀlla att alla regler följs och att varje spelare behandlas lika och professionellt.

kortfattat jag har 8Är enfarenhet inom fivem, detta konto Àr nytt dÄ jag torskade mitt og konto tyvÀr men jag fick tillbaka suget för fivem för cirka 1vecka sen tog 6mÄnaders pause men nu Àr suget tillbka igen

Vad tycker du inte fungerar pÄ Unive? RPN vad jag har sÀtt Àr ej det bÀsta vad jag har sÀtt dÀför vill jag ansöka för staff men allt gÄr att fixa sÄklart, strÀngare pÄ lall/regelbrott

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nÀmnde ovan? att man speccar mer samt hÄller koll pÄ populÀra omrÄden i servern och tar mycke reports kan hjÀlpa med men mest handlar pÄ support och specc

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt Àr det för dig att agera professionellt? man Àr rÀttviss samt oavsÀtt vem de Àr tar man ÄtergÀrder pÄ samma sÀtt rÀtt Àr rÀtt och fel Àr fel,

Hur ska du lÀgga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? just nu har jag semester till slutet av agusti men annars kommer jag vara mest aktiv pÄ kvÀllarna efter 17 tiden pÄ vardagar till 22-23, men helger frÄn 13-18 ksk runt dÀr

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? inte lÀnge alls men har planer att stanna lÀnge dÄ jag gillar denna server och dÄ den har bra scripts

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja, har kört i 8Är i fivem mest engelska servrar

Vilka omrÄden i staff teamet Àr du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det nÄgot omrÄde utifrÄn de ovanstÄende som du inte Àr beredd att jobba inom? nej, dÄ jag Àr beredd att göra nytta

+rep king king tycker han verkan som en mogen person, kÀnns som en vettig person

+rep bra grabb har jag för mig hoppas han blir staff, hoppas ni förstÄr de dÀr kom klartslut

Tillbaka