Nekad 𝓜𝓤𝓛𝓛𝓔 𝓜𝓤𝓛𝓥𝓐𝓓 | Ban Överklagan [eminswe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199171086127/

Ditt Hex-ID: 1100001482ba72f

Vad är din discord tagg? Zuttluktarn

Vem var det som bannade dig? eminswe

Bild på banmeddelande: unive 343.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de valde banna mig eftersom att jag körde utan däck i ett scenario. Jag visste inte att man inte fick köra utan däck ii en bil som inte ens är sin egen. jag ber om ursäkt för detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi skulle hjälpa några från ett juvel rån sedan hade polisen lagt ut spik mattor så däcken fick punka vi körde lungt ii 79 typ tills att vi såg att dom andra hade blicit tagna vi körde fram tiill dom och hjälpte dom ochb körde därifårn lungt vi hade inga bilar efter oss eller nåt så vi åkte till ett garage och ställde bilen där sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker den är felaktig eftertsom att om jag hade haft polisen efter mig irl och hade begått ett rån hade inte jag stannat för att jag har punka. Då ber man ju om att bli tagen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 28 tidiagre små banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag antar att vi hade kunnat laga bilen men de var en stressig siutation så de blev som de blev

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte får köra med punka

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka