Accepterad đ“œđ“€đ“›đ“›đ“” đ“œđ“€đ“›đ“„đ“đ““ | Ban Överklagan [eminswe]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199171086127/

Ditt Hex-ID: 1100001482ba72f

Vad Àr din discord tagg? Zuttluktarn

Vem var det som bannade dig? eminswe

Bild pÄ banmeddelande: unive 343.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? jag tror de valde att banna mig för att senariot med pollisen gick överstyr de var roligt till en början med blev vÀldigt lalligt till slut

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. vi skulle hjÀlpa nÄgra frÄn ett juvel rÄn sedan hade polisen lagt ut spik mattor sÄ dÀcken fick punka vi körde lungt i 79 typ tills att vi sÄg att dom andra hade blicit tagna vi körde fram tiill dom och hjÀlpte dom ochb körde dÀrifÄrn lungt vi hade inga bilar efter oss eller nÄt sÄ vi Äkte till ett garage och stÀllde bilen dÀr sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag inser nu att min tidigare handling inte var korrekt. Efter att ha reflekterat över situationen, förstÄr jag fullt ut mitt misstag och varför det Àr viktigt att följa reglerna. Jag har lÀrt mig att man aldrig ska köra utan dÀck och att man mÄste vara mycket försiktig med dyra bilar. Jag Ängrar verkligen det jag gjorde och vill be om ursÀkt för mitt agerande. Detta var en vÀrdefull lÀrdom, och jag lovar att nÄgot liknande inte kommer att hÀnda igen. jag ser sjÀlv mitt fel och tycker ÀndÄ att de Àr lite överdrivet med ban jag skulle kunnat tagit en varning genom att de hoppar voice.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. 28 tidigare banns. jag har tagit lÀrdom av alla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vi hade haft möjlighet att reparera bilen och dÀrefter fortsatt vÄr fÀrd för att hinna ikapp dem. Vilket vi borde ha gjort och tÀnkt efter 1 gÄng innan vi försökte hjÀlpa till med en trasig bil.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? ja absolut jag har sett mitt misstag och detta kommer inte hÀnda igen

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka