Accepterad đ“‘đ“Ÿđ“·đ“°đ“źđ“°đ“ȘÌŠđ“»đ“­ | Ban Överklagan [Jaak]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199511674139/

Ditt Hex-ID: steam:11000015c789d1b

Vad Àr din discord tagg? bungegard#2362

Vem var det som bannade dig? jaakoob_10

Var Àr du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild pÄ banmeddelande: jakob ban.png1735644795934.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? varför han valde att banna mig frÄn första början var att jag gjorde terrordÄd och hade montage uppe pÄ youtube sen var han faktiskt vÀldigt trevlig och bad mig snÀllt att ta bort montaget men jag var sÄ dryg och inte ville sammarbeta varför vet jag inte Àr brukar vilja sammarbeta sen nu var jag sÄ dum och trodde pÄ riktigt att jag kunde göra ett nytt konto och spoofa mig in pÄ servern vilket var vÀldigt dumpt dÄ jag vet att staffsen fÄr reda pÄ allt

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. jag gjorde terrordÄd och dÄ bannade fört bubblegum mig men sen bannade jaakoob_10 mig för terrordÄd och montage uppe sÄ de som hÀnde var att jag Äkte runt i stadenb sköt pÄ allt och alla sen sprang jag in pÄ sjukan och sköt ner alla och dÄ vart jag bannad av bubblegum sen nÄn timme senare laddade jag upp montage pÄ youtube och dÄ skrev jaakoob till mig vÀldigt trevligt faktiskt och frÄgade snÀllt om jag kunde ta ner de eller ta bort ens videos frÄn montaget dÄ var jag sÄ pass dryg mot han som jag inte fattar varför dÄ han var trevligt men jag skrev att nej de kommer inte hÀnda elelr nÄgot sÄnt och var bara anmÀllt otrevlig i pm och nu har han bannat mig igen för att jag var dum nog och försökte gÄ in pÄ ett annat konto nÀr jag vet att allt finns i loggs och jaakoob jag ber verkligen om ursÀkt för hur jag bette mig mot mig du e en jÀtte trevligt person och jag borde inte bettet mig sÄ dÀr mot dig förlÄt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var absolut inte felaktiv dÄ de var jag som gjorde montage och terrordÄd och var dum nog och förskte ta mig in pÄ servern pÄ ett annat konto

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. har ju min ban frÄn terrordÄdet sne har jag ban frÄn nÀr jag pittade ner en bil i vattnet sen kommer jag helt Àrligt inte ihÄg mina tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat varit mycket trevligare pÄ jaakoob dÄ han var jÀtte trevlig mot mig och sen inte gjort ett montage frÄn första början och inte gjort terrordÄd

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? ja de har jag verkligen gjort att man ska vara trevlig mot allt och alla och att de blir konsekvenser av allt förlÄt för allt

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja de förstÄr jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka