Nekad Krizz.1 | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krizz.1

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199072012238/

Ditt Hex-ID: steam:11000014243e7ce

Vad är din discord tagg? kreez12

Vem var det som bannade dig? Fille

Bild på banmeddelande: Krizzs ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag la ut montage på servern och tydligen fuskade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev utloggad ur mitt discord konto och jag kontaktade discord support och allt om att få tillbaka mitt konto men jag fick inte det för mitt telefonnummer var tydligen kopplat till ett annat konto vilket jag inte hade kopplat mitt nummer till då la jag upp mitt montage och jag visste vad konsekvenserna ledde till då, jag ångrar det och jag kontaktade unives staff team men fick inget svar tillbaka av någon staff om det med mitt discord konto, sen så såg jag att jag fick en aimbot ban, så då fråga jag Fille "vart ser du aimbot i mitt montage?" då skicka han en gif med en kille som grät sen skrev han "Okej Silent Då "

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Montage bannen va ej felaktig men det va Aimbot bannen då man ser klart och tydligt att jag ej använder något så kallad aimbot och därför är den felaktig sedan har jag skrivit till Fille och frågat vart man ser att jag använder Aimbot men jag har ej fått något bevis skickat till mig.

Här är mitt unive montage så kan ni kolla igenom om det ser ut att jag använder aimbot.
Kommer såklart ta bort montaget när jag blir unbannad men kommer inte ta bort det tills jag blivit unbannad då detta är mitt bevis att jag ej använder aimbot.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg vad för bans jag har fått förut då det här är min första ban 2025.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lägga ut montage på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och det kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka