Nekad đť“‘𝓾𝓷𝓰𝓮𝓰𝓪̊𝓻𝓭 | Ban Ă–verklagan [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199511674139/

Ditt Hex-ID: 11000015c789d1b

Vad är din discord tagg? bungegård#2362

Vem var det som bannade dig? bubblecum

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild pĂĄ banmeddelande: bubble ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjorde ett terrordåd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt med en polare runt staden sen vart jag kallade lite saker som jag inte gillade och då kände jag att nej jag tänker inte låta unive spelare sitta och snacka skit om en och då gjorde jag detta terrordåd för att jag då var väldigt väldigt sur på allt och alla och jag ångrar detta terrordåd efteråt när jag fick se vad konsekvenserna vart och att dem vart så stora som dem blev och jag ber väldigt mycket om ursäkt över de som hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var absolut inte felaktiv de var jag som vart helt konstigt i huvudet och inte tänkte till på vad jag gjorde därför är de inte en felaktiv ban utan de är mitt fel att de hände

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för att köra ner en bil i vattnet, sen komemr jag inte ihåg mer bans tror jag har typ 6 bans på unive bara men komemr var ihåg denna då jag knappt blev bannad så ofta på unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? de jag hade kunnat gjort är att prata med staffsen så att dem tar åtgärder på dem som snackar skit om en och inte sitta och klanga ner allt på alla andra och vara så självisk som jag aldrig brukar vara men nu var jag de så vad jag hade kunnat gjort är att ha pratat med staffsen

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har verkligen lärt mig av min ban att de är bättre att prata med staffen som finns där för en för att man ska ha kul när man rpar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja förstår jag till 100%

Nekad.
1. Ljug inte om vem som bannade dig.
2. Försök inte spoofa bort din ban så har du större chans.
3. Respekt kommer med respekt tillbaka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.