Nekad đ’± 𝒜 𝐿 𝐿 𝐾 | Medlem ansökning [Albin.]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad Àr ditt namn i verkligheten? valter

Vad Àr ditt discord namn? roffe.22

Vad Àr ditt födelsedatum? 3 Januari 2008

BerÀtta om din karaktÀr. Frank Larsson vÀxte upp i en vÀlbÀrgad familj med en bror och tvÄ kÀrleksfulla förÀldrar. Hans barndom var trygg och lycklig, formad av hans förÀldrars omsorg och broderns sÀ
llskap. ÄndĂ„ krossades en sĂ„dan lycka plötsligt nĂ€r han bevittnade sina förĂ€ldrars tragiska död i hĂ€nderna pĂ„ ett kriminellt gĂ€ng i Slovenien. Denna fruktansvĂ€rda hĂ€ndelse förĂ€ndrade Frank liv för alltid.NĂ€r dessa tvĂ„ pojkar blev förĂ€ldralösa gick de för att bo hos sina styvfarförĂ€ldrar och hittade en tillfĂ€llig tillflyktsort. Paret gjorde sitt bĂ€sta för att ge dem ett hem, men tidens tand kom till slut i kapp dem och tvingade dem att flytta till ett Ă€ldreboende. Som ett resultat fick Frank tillsammans med sitt syskon klara sig sjĂ€lva utan tillrĂ€ckliga resurser för att fortsĂ€tta med skolgĂ„ng eller nĂ„gon vuxenvĂ€gledning. De fastnade snart i en dystrare vĂ€rld eftersom saker och ting höll pĂ„ att falla samman runt dem som inte ens rektorn kunde hĂ„lla lĂ€ngre.BesĂ€ttningen av en lokal hoodlum gav dem jobb som hoppare och de var tvungna att acceptera det eftersom det inte fanns nĂ„gra bĂ€ttre alternativ. Efter att ha varit en överlevnadsstrategi en tid förvandlades jobbet snabbt till en vardag fylld av brottslighet och vĂ„ld. Frank, som en gĂ„ng strĂ€vade efter en ljusare framtid, fann sig instĂ€ngd i en miljö han en gĂ„ng avskydde. Hans nuvarande öde Ă€r till stor del format av de val han tvingades göra tidigare.Han Ă€r fĂ„ngad i en ond cirkel av brott och vĂ„ld, med smĂ„ möjligheter att komma loss. Trots detta bĂ€r han fortfarande pĂ„ minnet av sin familj och ett flimmer av hopp om att han en dag kanske kan lĂ€mna denna mörka vĂ€rld bakom sig och hitta tillbaka till det liv han en gĂ„ng kĂ€nde."

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra me sÄ bra rp jag kan ha kul o göra roliga scenarion!!!!

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska spela för att man mÄste vinna sjÀlv varje scenario att om de e ett bankrÄn kan polisen fÄ chansen o vinna nÄn gÄng med!!

Har du lÀst och förstÄtt serverns regler? Kan du ge exempel pÄ nÄgra av dem? Jag kan alla regler dÄ jag spelat krim och vanlig medlem pÄ unive förut och 3 Àr t.e.x C-logg och innebÀr quitar för o skippa ett scenario, ett annat regel brott Àr Meta gaming du tar information utfirÄn din karaktÀr (ooc) och anvÀnder den innte i spelet senarm ett annat regelbrott Àr RDM man dödar dÄgon utan anledning.

Har du nÄgon erfarenhet inom rollspel? ja jag har erfarenhet dÄ jag har spelat pÄ unive innann och massa andra servers

Heter du samma pÄ discord som pÄ steam? Ja

Vill du berÀtta nÄgot mer om dig sjÀlv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag heter valter och villl jÀtte gjÀrna börja spela pÄ unive dÄ jag har vÀnner som spelar hÀr

Nekad.
Anledning:
VÀnta 1 vecka efter godkÀnd Permanent ban överklagan.

Du fÄr ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nÀsta gÄng!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka