Accepterad đˆđœđšđ‚đšđšđ©đŸđ± | Medlem ansökning [Isakk]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

45aan

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Johan

Vad Àr ditt discord namn? Elitee1337

Vad Àr ditt födelsedatum? 7 Augusti 2007

Heter du samma pÄ Discord som pÄ Steam? Ja

Förnamn, efternamn och Älder pÄ din karaktÀr: Johan Falk kommer rpa som 24 Är gammal

Hur skulle du beskriva din karaktÀrs personlighet i tre ord? Stark, mogen, smartÀnkt!

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktÀr: Jag ser en ljus framtid inom denna karaktÀr den ska rpa som krim och ha en tuff och hetsig bakrund men respektfull alltid!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med Ă€r att försöka fĂ„ serverns Rp pĂ„ topp igenom att bidra till ett mĂ„ngfaldiga olika scenarion och att fĂ„ dem pĂ„ sĂ„ bra sĂ€tt som möjligt som de bara gĂ„r! Jag med min rp ska skapa sĂ„ roliga och spĂ€nnande scenarion som jag alltid gjort innanđŸ˜‚â€ïž

Vad innebÀr det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och att poliserna Àven ska fÄ ett bra scenario och att inte göra det trÄkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna. SÄ de Àr kortfattat om motpartens vinst.

Har du nÄgon gÄng brutit mot reglerna? Om ja, vad hÀnde och vad lÀrde du dig av det? Jag har blivit bannad eftersom att jag inte visste 24 timmars regeln vilket var dumt av mig men det var ganska lÀngesedan sÄ jag har tagit lÀrdom av min bann!

Spelar du eller Àr du en aktiv medlem pÄ nÄgon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel pÄ nÄgra av serverns regler? Suntförnuft (en av dem viktigaste reglerna ofc) det Àr att man alltid ska tÀnka vad man gör och utgÄ för saker som man hade gjort irl tillexempel du hade inte kört in med en jÀvla bmx i marja lisa liksom man tÀnker innan man gör nÄgot speciellt ocksÄ i rpn. Sen sÄ har vi powergaming att man ska reagera pÄ sina skador tillexempel om du krockar med bilen dÄ mÄste du sÀga aj och skriva i /me ont i huvudet eller /me blöder ifrÄn benet. Rdm att man dödar helt utan anledning vdm att man kör pÄ nÄgon med en bil eller kör pÄ en bil frÄn en bil. Metagaming nÀr du t.e.x sitter i discord och utger info frÄn discord till ingame.

Vill du berÀtta nÄgot mer om dig sjÀlv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej eller jo kanske att jag Àr lite taggad att spela pÄ unive eftersom att det var lÀngesedan, sÄ jo de ska bli roligt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h pÄ dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

GodkÀnd efter muntlig intervju. Din testperiod pÄ 10 dagar startar nu. VÀlkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka