匚ㄖㄥᗪ千丨尺乇 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdFire

Icke Medlem
Meddelanden
461
Reaction score
44
Vad är ditt namn i verkligheten? IRL heter jag Albin.

Vad heter du på discord? ColdFire#6969

Ange ditt födelsedatum 20 Mars 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mån 08:00 till 22:00 kan jag ta och titta i forumet kl 14 kan jag börja ta support i dc med det gäller hela veckan

lördagar och söndagar kan jag ta ta support ig och i dc hela dagen

lov gäller samma som helger så jag kommer vara väldigt aktiv

Berätta om dig själv jag är en snäll och trevlig person som brinner av Roleplay jag har det inte bra i skolan blir mobbad men har inte sagt till så jag inte vill gå till skolan. men att spela är det som håller mig glad och så tiden går snabbare. jag är en självsäker och aktiv grabb som gillar allt inom spel mest roll spel vet inte mer jag ska säga

Vad skulle du göra om du blir staff? om jag blir support Skulle jag börjat med att ta många support sedan hade jag gjort tider samt kollat vad som behövs t.ex om ngn skriver i ooc chatten "Ta reports staffs!" så hade jag gått ig för att kunna ta flera reports eftersom jag märker att det behövs. Jag hade även varit i support samtidigt jag är ig för det blir både lättare och snabbare om t.ex nån blir rdmad och jag måste komma snabbt. Jag hade även kollat mycket i forumet och sett till så folk har lärt sig efter sina fel. Som staff kommer jag även lära ut regler för dem nya och alltid göra mitt bästa. Som staff tycker inte jag man ska banna folk på direkten utan man tar deras steam sedan tar dem till support och frågar där och om det loggar kan jag snabbt och enkelt banna dem eftersom jag har deras steam. Om jag får chansen att bli staff kommer jag sikta på staff arbete!

Hur länge har du spelat på Unive? I 6 månader snart. nästan 800 timmar. jag började spela i januari.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? jag drar mig till support för unive är ett stort Community som jag verkligen gillar och vill bli en större del av och därmed vill jag kunna utveckla servern så mycket som möjligt. Sen är det också extremt viktigt att sprida en bra energi! Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra unive till en bättre plats? Jag vet att jag alltid kommer göra mitt bästa för att uppnå de krav ni kräver. Jag kommer bidra detta med en bättre plats med att hjälpa dem nya spelarna och få bort trollare. Om jag nu blir support hoppas jag även att folk kan vara glada och nöja med att dem får den hjälp dem behöver eftersom just nu så tycker jag support ät ganska oaktivt och det behövs definitivt flera. Vad jag vill "ändra på" Jag vill förbättra aktiviteter vid alla supports och att folk ska kunna vara glada och få den hjälp dem behöver så snabbt som möjligt. Jag vill även att man inte bara ska prata med sin kompis i support utan sitter man där är det för att hjälpa och om det sitter många i väntrummet måste man säga " Vi får parata senare för nu ska jag hjälpa folk"

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag hade kollat mycket i forumet och sett till så folk har lärt sig efter sina fel. Som staff kommer jag även lära ut regler för dem nya och alltid göra mitt bästa. Som staff tycker inte jag man ska banna folk på direkten utan man tar deras steam sedan tar dem till support och frågar där och om det loggar kan jag snabbt och enkelt banna dem eftersom jag har deras steam. Om jag får chansen att bli staff kommer jag sikta på staff arbete!

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har goda erfarenheter jag har ägt en egen server och varit staff på många.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ja jag kan nästan alla i det grund script ni har

svban ID
sqlban ID
sqlunban
sqlbanhistory
sqlbanoffline
giveweapon ID
givemoney ID
revive ID
toggleid
togglename
spec
slay ID
NoClip
freeze ID
unfreeze ID
dv
goto ID
bring ID
giveitem ID
ooc
tpm
setjob ID
v bil
kick ID

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag lär mig väldigt snabbt och lätt.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag kör inte på någon annan än unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag har ADHD. sen har jag inget mer. Tack för jag har fått skriva en ansökan. jag kan mycket för jag själv har ägt en rp server en gång i tiden

Nekad efter muntlig intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka