Nekad ネSJÖMATROSENネ | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Montanaaa

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216676435

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae34e53

Vad är din discord tagg? montanaaa.1

Vem var det som bannade dig? Philip320/sp0ky

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-02-12 134541.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade pling ljud på unive och jag har lärt mig av det och ska verkligen it göras om.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag pratade med kompisar och sen skriver några till mig och frågar vad jag har gjort och jag fattade inget tills att jag kollar upp så hade dem tagit bort mig från unives dc och försökte jag få reda på varför och det tog ett tag då Sp0ky inte ville berätta då en av mina kompisar hade skickat klipp till honom för att jag inte skulle få reda om att det va han men ja jag ber iaf om ursäkt för det jag gjorde det va dumt av mig och det va 100% bara mitt fel då jag valde att sätta på pling ljud men jag har lärt mig av mitt misstag och ni ska aldrig se sånt om mig igen. Jag vill bara börja rpa med kompisar och ha roligt som sagt jag ångrar mig verkligen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den va verkligen inte felaktig det ligger bara på mig som valde att bryta mot reglerna om jag bara hade valt att följa dem skulle jag inte vara bannad just nu och det tycker jag är synd då jag skulle haft det riktigt roligt och nu har alla mina irl polare börjat gibba Unive så det skulle säkert bli riktigt roligt nu. Och jag har verkligen lärt mig av mitt misstag jag ska verkligen förbättra mig och jag ber om ursäkt igen för att jag bröt mot dina regler och vill bara börja köra fivem igen har kört League Of Legends länge nu och nu vill jag gärna börja köra på Unive igen då det är riktigt roligt och man får många nya vänner av Unive så det är alltid roligt också.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har kört länge på unive snart 3 år tror jag och dem bannsen jag har fått är Lall men det va riktigt längesen sen har vi min senaste som va c logg och sen tror jag att jag blev bannad för brist på social rp en gång också sen kommer jag it ihåg riktigt jo jag blev bannad i 7 dagar för krim utan krim då jag va förare i en kidnappning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara följt reglerna och inte varit efterbliven och bröt dem och det ska verkligen aldrig hända igen då jag vet att det va fel och jag vill bara ha härliga tider med kompisar och skaffa nya vänner då många nya har kommit till servern kanske och några grabbar jag känner irl är brandmän och när dem förklarar jobbet så låter det riktigt roligt så jag skulle vilja testa det om jag får komma tillbaka till unive. Och det ska aldrig hända igen detta vill bara ha roligt med kompisar och det blir svårt om jag bryter mot era regler så jag ska verkligen inte göra det då jag vill vara kvar på servern så länge som det går.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 10000% jag ska aldrig bryta reglerna igen, Jag va bara en dum jävel som blev sur på att förlora hela tiden så jag behövde pling ljud för att jag är kass antar jag och det va riktigt dumt av mig jag va bara en dålig förlorare och jag har verkligen lärt mig av mitt misstag det ska aldrig ske igen detta va dumt av mig 100% säker på att jag inte ska göra om dessa grejer det va bara riktigt efterblivet av mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår till 120%.......... Jag har lärt mig av mitt misstag lovar....

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka