Nekad ネSJÖMATROSENネ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Montanaaa

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216676435

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae34e53

Vad är din discord tagg? Montanaaa.0

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-05 173542.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte skrev med limpis han fatta inte varför jag blev bannad inte jag heller då jag har inte fuskat på unive sen jag blev bannad i vintras har lagt av med allt fusk har verkligen ingen användning av det då jag tycker det har blivit riktigt tråkigt med spel och det ända jag tyckte va roligt på den lilla fritiden jag hade tyckte jag var att vara inne på unive och prata med nytt folk och lära känna dem och jag sprider bara kärlek tycker det är riktigt onödigt med bråk då man aldrig kommer fram till något med det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte bil till en kompis sen satt vi och prata så kom massa random folk och så fort jag såg dem sprang jag iväg sen sköt dem mig shoot on sight och sen när jag låg död så kom två bilar som satt och körde över mitt lik sen när den sista bilen körde över mig så buggades jag typ tror jag sen blev jag ac bannad. Och om jag gjorde något fel så var det verkligen inte med meningen jag har lärt mig av mina gamla misstag och skulle verkligen inte göra om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som jag tror vad felaktig men jag kan ju också ha fel om jag lyckades göra någon bugg som satte igång anticheatet vet faktiskt inte kan inget om sånt men som sagt det va verkligen inte meningen om jag gjorde något som bryter mot reglerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har massa olika bans som jag ber om ursäkt för då jag var bara dum men jag har lärt mig av dem bansen och skulle aldrig göra om det då jag tycker det va riktigt dumt av mig från första början.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet faktiskt inte kanske inte hamnat i den situationen från första början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet faktiskt inte

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka