Nekad ✞ABBA✞ | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABBA

Icke Medlem
Meddelanden
1,002
Reaction score
51
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin plym

Ditt discordnamn: ✞𝓪𝓫𝓫𝓪✞#4640 (sök Mahmoud rama i unive dc du hittar mig där)

Ange ditt födelsedatum 20 Oktober 2008

Varför ska just du bli staff? asså jag har ingen bra anledning för det jag vill bara hjälpa unive Communityn så att servern en dag kan bli den största jag vill också bli staff för att jag är snäll jag tycker att unive behöver mer snälla dom mästa nu för tiden är helt arga dom tar inte det lungt längre jag skriver nedanför lite om mig själv, därför jag vill bli staff kan evän bero på att jag inte orkar rpe längre och jag vill inte sluta spela på unive så färför gjorde jag denna staff ansökan så jag kanske kan bli staff istället för att lämna jag tycker både att det låter roligt som staff min vän blev det och det såg så roligt ut, mina bans är nackdelen under denna staff ansökan jag vet till 100% att mina bans komme göra mycket åt denna ansökan jag vill bara få en chans som staff och visa allt jag kan samtidigt visa att jag har bebötrat mina bans som t.e.x inte blivit bannad på ett bra tag. jag vill bara få denna chans, så jag kan vara med och utveckla unive Community och hjälpa andra på servern, jag kommer göra allt för denna roll jag komer lägga bra med tid på staff arbete jag kommer oftas vara aktiv när jag kommer hem från skolan sen spelar jag unive eller om jag nu blir staff så kommer jag lägga domma timmarna på staff arbete tror ett är 6 timmar på dag på vardagar då. som sagt jag kommer göra allt för denna roll, detta vill jag verkligen bli så jag kan bevisa för mina vänner att om jag nu blir staff så kommer dom börja bete sig ingame hoppas jag, sen vill jag också träffa nya staff och prata med dom skulle varit roligt och sen kanske philip en dag glömmer inte dig heller limpis ;) dig vill man också prata med, jag vet att manfår lite ++ poäng om man är servevakt jag är tovär inte det men jag har tidigare erfarenheter som servevakt jag har varit det tidigare vet inte om det hjälper så mycket men jag vile bara ta upp det. jag har känt i ett tag nu att jag har börjat trötna på att rpea, så jag sökte till staff och gav det i en chans för att helre att bli staff en att baralämna llt bakom sig, då kan jag även vara med på att utveckla unive Community istället för att bara lämna den. jag är redo för att bli staff jag kommer göra allt jag kan för att bli staff jag kommer inte ge upp på detta för jag vill verkligen bara hjälpa till hjälpa unive Community, jag sa att det var inte så roligt att rpe nu för tiden men jag vill bli staff för att inte baralägga ner med unive för jag gillar verkligen unive jag vill bara en extra hand till server. jag skrev i min staff ansökan attman kanske får litte ++ poäng att bli staff om man var servevrakt sen grunden jag blev det för typ 2 till 3 veckor sedan så ni vet, nu blev det så att jag blev medlemskap ansvarig så kan jag ta hand om det som finns i forumet, jag kan allt om att ta intervju, jag kan allt om akriv så jag har dom mästa kunskaperna till förrummet, nu när jag vill servevakt ansvarig är det ju ganska enkelt för jag kan redan allt om forumet jag kan redan allt om hur man tar intervjun.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mogen
jag har alltid varit den mogna grabben inom rpe mina t.e.x när mina kompisar lallar så kommer jag och säger till dom i ooc att sluta sen dom sluta och ibland slutar dom inte det är då staffs kommer och då säger jag ni skulle bara lyssnat på mig, mamma och min mormor har alltid sagt till mig att jag är den mogna i min slekt hahahah jag har alltid varit steget högre en dom.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
snäll
som sagt folk tycker om mig i servern för min snäll het, jag som servervakt har alltid get folk en andra chans innan jag kikar eller bannar och denna snäll heten jag har kommer jag använda när jag tar emot domma folken som vill bli medlemmar på unive. staffs har sagt att jag är snäll i support så jag känner mig ganska stolt över mig själv för att jag bemöter folk på ett sät jag har aldrig sett innan, drf hoppas jag att jag kan få denna chansen som staff
Hur jag bemöter folk i jag kommer bemöta i support/eller servervakt intervju
jag kommer att vara lungn jag kommer vara snäll vara pratglad med dom jag som en krimminel ksk ni tror är så kaxig men nej det är jag inte jag vill glädja ut lite glädje i suport jag vill bara vara en allmän skön grabb som folker tycker om
hur jag kommer ta hand om min staff roll
jag kommer ta detta väldigt seriöst om jag blir staff jag kommer höja min rpe och som staff vill jag också höja andras. men jag kommer vara en snäll staff. jag kommer skärpa till mig. jag kommer nog inte bli staff för mina bans och min p ban man jag vill att du philip ska kolla hur personen e och inte doms bans domma bans ficka jag dom flesta när jag började spela jag kunde inga regler jag kunde inget men jag vill bara få en chans och visa vad jag går för hoppas ni ser det i mig!
tålamod
jag har kanske inte den bästa tålamodet om saker och ting inte funkar så bli man lite sur men jag är 100% redo och föröka ändra på detta eller jag kommer nog förbättra mitt tålamod så mycket jag kan få jag vill verkligen bli helper och kunna hjälpa servern. men aa mit tålamod kommer jag verkeligen förbättre om jag inte får rätt på skaker på min dator t.e.x så dampar jag lite men jag kommer förbättra detta om jag nu får denna chansen som staff jag kommer iallafal ta det sariöst och ta hand om min staff roll
lite allmänt om mig själv
som sagt jag heter Albin plym och jag gilar och spela på min fritid speciellt unive, jag är duktig i skolan och jag vill staff på unive för at kunna utvekla serven så en dag att den kan bli Sveriges största server, sen vill jag med träffa philip, det vill min mamma med för hon bara gnäller på mig att jag spelar unive för mycket men jag vill bara bli staff för att kunna hålla ögon öppna på unive, se om ja kan få en chans som staff, jag kommer bli glad mamma kommer bli glad sen är det du philip som bestämmer, mina bans kanske är det sämsta inom denna staff ansökan jag har 21 bans och en p ban men jag hr verkeligen lärt mig av domma mistag jag tänker nu att detta kommer jag verkeligen inte göra om så jag hoppas att man kan få denna chans som staff och visa vad jag går för!
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? kommer hem 16:00 varje dag för skolan

Måndag: 16:00 till 22:00 eller kanske 23:00

tisdag: 16:00 till 22:00

onsdag: 16:00 till 21:00 läxor :(

torsdag: 16:00 till 22:00

fredag: 16:00 till 03:00 eller om jag orkar 04:00

lördag: 16:00 till 03:00 eller 04:00

söndag: : 16:00 till 03:00 eller kanske 04:00

på min fritid så spelar jag oftast flera timmar på unive jag brukar oftast spela så fort jag kommer hem från skolan, jag spelar oftast tills jag går och lägger mig, på helgen och lov brukar jag spela jätte ofta när jag vaknar så brukar jag spela, jag brukar komma hem 16:00 till 22:00 och då spelar jag ofta, på helger och lov brukar jag vaknar sen brukar jag spela sen går jag och lägger mig typ vid 3 på natten så jag kan nog vara aktiv i ett bra tag.
lite lexor på onsdagar och sen kommer jag lite efter 16:00 inte pirk för att vara säker

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år snart

Har du tidigare erfarenheter som staff? nopp men servervakt så har jag man jag kan ju förfarande era perms kan visa er lite här neranför, detta är dom mästa jag kan ensolänge men jag är intriserad på att kunna lära mig mer om domma perms skulle varit intressant och roligt!
/freez och sen id

/svban id annledning

/kick id annledning

/giveitem id

/givewepons id (vilket vapen) och hur många

/revive id

/dva meter

/who kan man se roller

/noclip

/ban id anledning hur länge

/unban id anledning

/goto id tp till ställen

/freeze

/unfreeze

/clearchatforall

/setjob id

/tpm

/togglename

/toggleid

/specc id - Används för att specca en specefik spelare.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, vill gärna bli servevakt ansvarig med älskar at ta intevjuer :)

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? aa support helst men, jag vil just sitta i support för att jag vill hjälpa folk i servern, och avän dom som är lite arga jag kommer va lung till dom inte arg. sen vill jag också bli servervakt ansökan för at kunna träffa folk till unive och ge dom en chans som servevakt, helst vill jag bli både för både innehåller att man träffar nya folk hjälper domma folk och det är ngt jag älskar! sen vill jag också vara servevakt ansvarig mer om det kommer lite längre ner. inte danation för jag känner inte att jag kommer kuna scripta kommer nog vara så jävla slö på det så jag tjänner att det skulle bara inte passat mig så servervakt ansvarig och support ansvarig är on top nu så ni vet, jag kan till 100% bli jobb ansvarig med för att det kan vara roligt och ta mina intevjuer som jag gillar, min kompis e helper och han tycket att det är roligt jag tyckte det låte roligt så det är verkligen ngt jag vill vara i framtiden.

värför jag vill bli support ansvarig
jag vill bli support ansvarig för att kunna hjälpa folket träffa nya folk hjälpa domma folk om det är ngn som har gjort fel då vill jag vara snabb på jobbet. vi tar ett t.e.x om det har varit i ett skott scenariom och den ena siden tycker att dom andra sidan har gjort fel så klart så lyssnar jag på dom sen om det är ngt grovt regel brott så skriver jag till dom att hoppas suport sen låter jag dom säga sin sida så jag får vete både sidorna, sen tar jag sedan ett beslut men några andra staffs innan kanske en mod för att vara 100%, jag vill också bli suport ansvarig för att en gång så var det en staff som du beslut innan dom ens tog in mig i support jag tyckte att det vara inte den bästa lösningen och detta vill jag även endra på. så att lysna på både sidorna måste man göra!

värför jag vill bli servevakt ansvarig
jag vill bli servervakt ansvarig får att kunna ta intervjuer och träffa nya folk, och nu kanske ge dom en chans som servervakt för jag tycket att servervakter är bra på att håla kol på lalliga folk på piren därför tycker jag att jag att det ska finnas mer av dom, dom ska ju ha gjort en bra och utvecklad ansökan såklart, sen vill jag också kunna ta domma intervjuer jag tycket att det är roligt jag har inte tat några intervjuer men jag har sätt på hur ni staffs gör det och det varkar vara roligt därför vill jag bli servervakt ansvarig, jag kommer ta intervjuerna seriöst och kanske lägga in lite roligt i det hela inte för mycket men lite, jag vill bara få denna chans som staff och visa allt jag går för och kunna träffa nya folk hjälpa folk och mycket annat, jag kommer ta helper rollen väldigt seriöst jag kommer till 100% lägga mycket tid på helper rollen jag kommer ta hand om denna roll iallafall, jag vill bara vara snabb på saken vara där för dom folk som behöver hjälp, sen vill jag bara hjälpa dom som behöver hjälp då menar jag hela unive Communityn. jag vill även ga folket där ut en cahns som servervakt så det finns mer servervakter osm kan hålla kål på smot lall som att ngn slåss på piren så fins det servervakter där som ta hand om det, det kan vara saker staffsen inte har tid med att ta däför vill jag att mer folk ska bli servervakter så dom kan hålla koll på detta lall.

vad är support ansvarig
jo support ansvarigas jobb är att hjälpa dom som sätter sig i support, dom har säkert varit med om ngn som har brutit mot grundreglerna eller andra regler därför sitter jag där med men i en Canal som bara staffs kan gå med i, sen efter detta ska jag lyssna på vad som har hänt kanske får jag säga till den personen som har brutit mot regeln att hoppa support då frågar man snällt i dc hoppa support är du snäll, så lyssnar jag även på hens sida det är viktig sedan efter detta så ta jag min besluta antagligen en ban eller grövre åtgärder som indragen medlem skap prospå hut grovt regelbrottet e, rättare sagt så är support ansvarig en person som hjälper dom som har varit med något lalla eller något grövre regelbrott, det är även en person som hjälper många i unive Communityn, jag vill bara vara där är dra in folk så snabbt jag kan kommer lägga mycket tid på detta. En Support-Ansvarig sitter också i ett support rum med flera staffs och tar hand om alla ärenden för alla som sätter sig i väntrum och behöver hjälp med någonting.

vad är servevakt ansvarig
jo servervakt ansvarig är en person som är ofta inne på forumet och antagligen ge folket som ansökan till servervakt vidare till muntlig intervju sedan ger jag dom en roll som heter väntar-på-servervakt-intervju sedan kommer denna personen sätta sig i väntrummet sen kommer jag vara där och dra in dom i en Canal som jag kommer sedan fråga dom lite frågor och domma frågor kan vara varför just du vill bli servervakt sen finns det mer frågor men jag vill inte överdriva i min staff ansökan. sedan efter den muntliga intervjun kommer jag ta mina besluta och så kommer jag neka eller acceptera personen som servevakt. sedan får han en roll servervakt då sen tycker jag att man ska tänka efter inann man nekar eller nu accepterar personen, absolut så skulle jag kollat innan den muntliga intervjun om personen nu har varit servervakt innan och varför hen fick indragen servervakt, om det är en person som har t.e.x blivit indragen servervakt 2 gånger för att abusa sina perms som sevrvevakt så kommer jag nog neka, jag kolar även på bannsen innan jag tar min beslut om man har över en specifik siffra så är jag tvungen till at neka personens servevakt ansökan. En Servervakt Ansvarig jobbar även med att hålla koll på alla personer som är servervakter och se till att alla dem sköter sig och inte är korrupta eller att man inte kan bete sig mot staffs eller andra folk på servern. helt enkelt hålla koll på alla som bär Servervakt rollen

Senast ändrad:
Hej Abba, man får bara skriva en Bump varje 24h. Detta är som en oskriven regel och det är förstårligt om du ej visste om den. Så en bump varje 24h inte fler. Ha en bra dag!

+rep han förtjanar en chans, jag ser när han rpar och han bryr sig mycket om unive och bevisar att han vill hjälpa communitit

+rep har sett hur han säger till sina kompisar att sluta lalla han är faktiskt vädligt mogen tycker han förtjänar en tjans

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin plym

Ditt discordnamn: 𝓝𝓸 𝓝𝓾𝓽 𝓪𝓫𝓫𝓪#4640 (sök Mahmoud rama i unive dc du hittar mig där)

Ange ditt födelsedatum 20 Oktober 2008

Varför ska just du bli staff? asså jag har ingen bra anledning för det jag vill bara hjälpa unive Communityn så att servern en dag kan bli den största jag vill också bli staff för att jag är snäll jag tycker att unive behöver mer snälla dom mästa nu för tiden är helt arga dom tar inte det lungt längre jag skriver nedanför lite om mig själv
Mogen
jag har alltid varit den mogna grabben inom rpe mina t.e.x när mina kompisar lallar så kommer jag och säger till dom i ooc att sluta sen dom sluta och ibland slutar dom inte det är då staffs kommer och då säger jag ni skulle bara lyssnat på mig, mamma och min mormor har alltid sagt till mig att jag är den mogna i min slekt hahahah jag har alltid varit steget högre en dom.
snäll
som sagt folk tycker om mig i servern för min snäll het, jag som servervakt har alltid get folk en andra chans innan jag kikar eller bannar och denna snäll heten jag har kommer jag använda när jag tar emot domma folken som vill bli medlemmar på unive. staffs har sagt att jag är snäll i support så jag känner mig ganska stolt över mig själv för att jag bemöter folk på ett sät jag har aldrig sett innan, drf hoppas jag att jag kan få denna chansen som staff
Hur jag bemöter folk i jag kommer bemöta i support/don
jag kommer att vara lungn jag kommer vara snäll vara pratglad med dom jag som en krimminel ksk ni tror är så kaxig men nej det är jag inte jag vill glädja ut lite glädje i suport jag vill bara vara en allmän skön grabb som folker tycker om
hur jag kommer ta hand om min staff roll
jag kommer ta detta väldigt seriöst om jag blir staff jag kommer höja min rpe och som staff vill jag också höja andras. men jag kommer vara en snäll staff. jag kommer skärpa till mig. jag kommer nog inte bli staff för mina bans och min p ban man jag vill att du philip ska kolla hur personen e och inte doms bans domma bans ficka jag dom flesta när jag började spela jag kunde inga regler jag kunde inget men jag vill bara få en chans och visa vad jag går för hoppas ni ser det i mig!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? kommer hem 16:00 varje dag för skolan

Måndag: 16:00 till 22:00 eller kanske 23:00
tisdag: 16:00 till 22:00
onsdag: 16:00 till 21:00 läxor :(
torsdag: 16:00 till 22:00
fredag: 16:00 till 03:00 eller om jag orkar 04:00
lördag: 16:00 till 03:00 eller 04:00
söndag: : 16:00 till 03:00 eller kanske 04:00
på min fritid så spelar jag oftast flera timmar på unive jag brukar oftast spela så fort jag kommer hem från skolan, jag spelar oftast tills jag går och lägger mig, på helgen och lov brukar jag spela jätte ofta när jag vaknar så brukar jag spela, jag brukar komma hem 16:00 till 22:00 och då spelar jag ofta, på helger och lov brukar jag vaknar sen brukar jag spela sen går jag och lägger mig typ vid 3 på natten så jag kan nog vara aktiv i ett bra tag.
lite lexor på onsdagar och sen kommer jag lite efter 16:00 inte pirk för att vara säker

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år snart

Har du tidigare erfarenheter som staff? nopp men servervakt så har jag man jag kan ju förfarande era perms kan visa er lite här neranför
/freez och sen id

/svban id annledning

/kick id annledning

/giveitem id

/givewepons id (vilket vapen) och hur många

/revive id

/dva meter

/who kan man se roller

/noclip

/ban id anledning

/unban id anledning

/goto id tp till ställen

/freeze

/unfreeze

/clearchatforall

/setjob id

/tpm

/togglename

/toggleid

/specc id - Används för att specca en specefik spelare.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? aa support helst men ksk donation, jag vil just sitta i support för att jag vill hjälpa folk i servern, och avän dom som är lite arga jag kommer va lung till dom inte arg.....
riktigt bra abnskökan cred till dig och ge han en chans!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka