Nekad ✞𝑺𝒐𝒕𝒊𝒔✞ | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199394747416/

Ditt Hex-ID: 110000155807418

Vad är din discord tagg? gg_tomten#6332

Vem var det som bannade dig? Vet ej

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-16 180620.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning jag var bara på gymmet och kom hem och så är jag borta från dc servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja som sagt så var jag på gymmet och komm häm och tänkte att jag skulle göra lite staff arbete och kolla om servern var öppen men då när jag kollar i den så har jag försvunnit jag blev såklart jätte ledsen då jag igår hade blivit helper och skulle göra massa staffarbete idag jag vet ej vad som har hänt men skulle blivit jätteglad om jag fick tillbaka alla minna roller och fick komma tillbaka till dcn

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban då jag ej har vart inne på servern idag har barra kikat lite i dcn

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag blev permanent bannad för att jag skickade olämpliga GIFs i dcn

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte då jag inte vet hur jag blev bannad : )

Har du lärt dig någonting efter din ban? Alltså nej då jag ej vet varför jag blev bannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jajamänsan förresten har jag gjort en banöverklagan som har blivit godkänd av 320 men är fortfarande bannad

Du är inte bannad på de kontot, har du ett alt konto som möjligtvis kan vara bannat?

Tillbaka