Ej Antagen •Astooon• | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

•Astooon•

Icke Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Aston

Vad heter du på discord? Astooonyzy

Ange ditt födelsedatum 8 December 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansöker till det då jag varit staff tidigare vilket var väldigt roligt bara att jag inte kunde vara så aktiv just då. Jag tyckte docka att det var väldigt lockande som medlemskaps Ansvarig då jag gillar att prata med folk och hjälpa dem. Jag har alltid velat bli MA vilket får mig att ansöka till medlemskaps ansvarig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Eftersom jag är väldigt Mogen och väldigt aktiv. Samt tycker det är roligt och spännande att prata med nya spelare på servern som vill bli medlemmar. Som sagt så är jag väldigt aktiv så jag kommer kunna göra mycket till nytta. Jag hanterar ochså stress väldigt bra och kan allt inom rpn då jag rpat på unive i 3 år snart så jag kan allt utan till. Men Sen har jag ochså haft stort intresse som MA vilket gör att det är det jag vill satsa

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid Vara trevlig samt lugn och inte stressa. Sen ska man alltid vara hjälpsam och finnas där om dem behöver svar på frågor eller hjälp. Man ska alltid bemöta dem trevligt och lugn. Man ska aldrig t.ex skrika sucka eller klaga om någon gör fel.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Om man är medlem ska man inte begå några grova regelbrott. Man ska ochså kunna alla regler för o kunna få vara medlem. Jag vill göra så alla medlemmar på servern bidrar med bra rolig rp och inte kallar runt och förstör för andra spelare på servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Alltid hålla en bra rp nivå. INGET onödigt lall alls inom rpn samt man ska kunna dem viktigaste reglerna utan till. Sen ska en medlem kunna spela för motpart ens vinst i ett scenario med. Kan man inte spela om man bara inte vinner allt hela tiden tycker inte jag man ska vara medlem på servern. //Spela för makt samt pengar.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att ta och läsa igenom ett par ansökningar om dagen och ta några intervjuer om dagen. Sen tycker jag alltid att man som MA ska hålla koll på vad Som sker på servern och hur alla medlemmar beter sig och hålla koll så rpn rullar på. Sen tycker jag ett ansvar är att försöka vara så aktiv som det bara går i PM för o kunna svara på medlemmar/icke medlemmars frågor.

Hur ser din aktivitetet ut? M -15:00-22:30. T-17:00-22:30. O-18:00-23:00. T-15:00-22:30. F-14:30-04:00. L-12:00-04:00. S-16:00-23:00 typ så sen kan det ju hända saker i privat livet som kan göra det annorlunda.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Ej antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka