Nekad خزان#9201 | Ansökan till Servervakt [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

خزان#9201

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? خزان#9201

Ange ditt födelsedatum 19 April 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Sitter för de mesta vid datorn men är ute med kompisar på natten osv

Hur länge har du varit medlem på Unive? Just nu 4 dagar, men har varit medlem förut i typ 6månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1075937861787992134/1075938919566286990/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Kunna hålla koll och vara ett en extra hand till staffsen på servern, Kunna vara ett stöd till servern, kunna göra uppgifter som inte staffsen har tid med. Jag ska hålla koll på dom småa regelbrotten och kunna hålla koll på personer som gör ett regelbrott även fast jag rpar. Kunna göra en svban på personer som inte kan bete sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle vilja bli servervakt eftersom jag vet att jag skulle hjälpa till och underlätta arbetet för staffsen, och se till så att de får all tid som de behöver till viktiga saker. Jag vill som sagt avlasta deras jobb och se till så att jag visar de ansvaret jag kan visa med att vara en servervakt. Men jag är även relativt aktiv och spelar flertals timmar per dag och verkligen försöker höja min rp rejält.
Jag har även märkt att det finns den del personer som gör regelbrott men det finns inte så mycket att göra i den studen mer än att göra en report, men hade jag nu blivit servervakt så hade jag kunnat ge dessa spelare åtgärder och se till så att de lär sig av deras misstag och förhoppningsvis inte gör om det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att du typ ressar en medlem helt random liksom id peekar osv. Allmänt förstör server och abusar permsen han har också

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka