Nekad حركة المقاومة الا | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
107
Reaction score
2
Ditt discord namn: mohammeddde1f

Ditt Hex-ID: steam:11000015af00257

Vad för typ av beslut gäller det? 2 krim varningar

Vem/vilka tog beslutet? 3lvis 9jonte

Varför tror du själv att beslutet togs? för enligt dom så har jag brutit emot dessa regler Fearrp, Rullar med icke medlemmar, Brist på Social rp.

Hur är beslutet felaktigt? hur beslutet e felaktigt om ni kollar på klippet där vi dödade dom så ser ni att dom pittade sönder oss sedan va det inte shoot on sight dom sa till oss om ni har bollar kör ut ur mekonomen och vi följer efter oss sa dom så jag sa ok kom sedan så körde vi ut och och laggade sönder och man kan se det på klippet så jag kör in i dom men inte för mig sedan så hoppar en av dom ut och riktar men för mig så riktar han inte jag va inte ens där för mig så när han riktar så körde jag bara men som sagt för mig så riktade han inte sedan åkte vi iväg och lagade bilen sedan åkte vi tillbaka för att vi ville att dom skulle släppa mina vänner och dom släppte dom och sa typ flytta din busunge så jag sa knulla din mamma till han och det vart då han sa om du har bollar kör ut och jag sa ok sedan släppte dom mina 2 vänner som e icke medlemmar och jag bad dom hoppa in i bilen men viste ej att icke medlemmar ej kunde dö och vi körde iväg vi valde att köra upp emot paleto och sedan pittade dom oss och vi drifftade medans dom flög upp i luften och krockade så vi hoppade ut och jag tänkte döda föraren bara för att sedan ta dom andra 2 men föraren dog typ aldrig och började bara köra direkt men jag fortsätter att skjuta och min vän skjuter också tillslut så dör föraren men då vart alla döda i bilen det är varför jag tycker att beslutet vart felaktigt jag kan förstå varför jag fick återgärder för rullar med icke medlemmar men typ brist på scocial rp jag tror grabbarna grus e en av dom mest sociala gängen på servern just nu många staffs vet om det och vet om hur bra vi löser våra problem och hur bra vi håller på med droghandeln. så detta är varför jag tycket att beslutet e felaktigt

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Ja om ni kolla mitt ban bevis så kan ni se hur mycket jag laggar först sedan kör jag in i dom och teleporters tillbaka direkt och man kan se att när jag kör iväg så laggar jag fortfarande. Sedan brist på social rp hur e det brist på social rp om dom pittar mig med deras bil och sedan kör när jag riktar såklart jag kommer att skjuta det enda jag kan acceptera är att det vart 2 ickemedlemmar i bilen med mig under hela scenariot.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka