Nekad حركة المقاومة الا | Beslut Överklagan [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
107
Reaction score
2
Ditt discord namn: Mohammedde1f

Ditt Hex-ID: steam:11000015af00257

Vad för typ av beslut gäller det? 7 dagars ban och min test medlem

Vem/vilka tog beslutet? 3lvis

Varför tror du själv att beslutet togs? Varför jag tror att beslutet togs vart för att jag fearrpade medans 1 grabb håll ett vapen i handen och jag skrattade.

Hur är beslutet felaktigt? Hur beslutet är felaktigt är för att när jag var vid stranden garaget och skulle byta import men en kille så dök 2 personer upp ifrån ingen stans och hoppade ut ur bilen sedan började dom rikta emot han jag skulle byta import med men han hoppade inte ut utan han började köra iväg så dom börja skjuta emot han då skulle jag ta ut en bil så jag sprang fram till garaget och sedan tryckte E men så råkade jag tackla en av dom och då sa han något till mig kommer inte riktigt ihåg vad han sa men jag sa något tillbaka och började skratta fattar inte liksom vad jag gjorde för fel förutom att tackla han men det var ej men mening sedan sa han att jag ska se så jag drog därifrån.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Vet inte vilket scenario jag e bannad för jag har inte fått något klipper eller något och kan ej hoppa support då jag e ickemedlem så skriver detta baserat på det enda scenariot jag har varit med om idag hoppas verkligen att jag kan få en till chans.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka