Inaktuell حركة المقاومة الا | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
107
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Yosef

Vad heter du på discord? mohammedde1f

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2025

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? varför ni borde ta in mig som Medlemskap Ansvarig är då för att jag vill hjälpa till med att ta in mer medlemmar som kan reglerna inte ickemedlemmar som inte kan reglerna sen vill jag under lätta det för Staffs så Staffs kan ta hand om andra saker medans vi Medlemskap Ansvarig tar hand om medlemmarna sen så vill jag kunna hjälpa till ingame medlemmar och ickemedlemmar och det är varför ni ska ta in mig som Medlemskap Ansvarig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? varför ni ska välja mig som Medlemskap Ansvarig är då för jag har mycket erfarenheter inom Medlemskap Ansvarig och staff så kan alla kommandon typ sen är jag bra att snacka i intervjuer så vet hur jag ska ta intervjuer kommer vara aktiv kommer hjälpa till med allt kommer ta in mycket medlemmar som kan reglerna och inte medlemmar som inte kan reglerna.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? 1. man ska börja med att fråga hur han/hon mår är du redo för intervjun ska man alltid börja med.

2. tar intervju med han/hon man ska alltid vara glad när man snackar med en person och inte skratta för han inte kan reglerna man ska kunna hjälpa den personen med att bli medlem som sagt alltid vara positiv när du snackar med dom.

3. klarar dom det så säger man du är godkänd vill inte se att bryter emot reglerna så kommer det tas åter gärder med bans och om det är en grov ban så kommer du få indragen medlem.

det är hur jag tycker man ska bemöta folk.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? en medlems betydelsen är en sak folk inte tar vara på ochz folk inser bara inte det utan medlem kan du inte bli krim utan medlem kan du inte bli polis utan medlem kan du inte bli något WL jobb folk använder bara inte medlem på det sättet som ska det är lite för enkelt att bli medlem men folk ansöker inte det är det som är problemet på alla ickemedlemmar dom vet ej hur men att vara medlem på unive är som att vara en staff på unive du har så mycket makt men vet bara inte hur man ska använda den det är ett stort problem.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? han ska kunna alla regler bra han ska skriva en bra text och bara allmänt glad och inte negativ och skjut glad.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? mitt ansvar som Medlemskap Ansvarig skulle då vara att ta hand om alla medlemar och ickemedlemar sen kan man också specca då och då när det inte finns några ansökningar eller någon som vill ta intervju men mitt ansvar är då som Medlemskap Ansvarig att ta hand om medlemarna.

Hur ser din aktivitetet ut? vaknar till går in på toa duschar borstar tänderna tar på mig äter sätter på min data går in på unive spelar 5 timmar sen går jag ut med vänner/kusiner kommer hem sätter på datorn och spelar unive.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka