Nekad ɢᴀᴛɪᴛᴏ#0163 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Artie

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198863557313/

Ditt Hex-ID: 110000135d722c1

Vad är din discord tagg? artie39

Vem var det som bannade dig? oddieffs

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har inte gjort det som jag blev bannad för jag hade inte varit inne på länge vad jag minns och så var jag bannad. Jag har skrivit med grevish och han sa att andra också har haft samma problem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inget specifikt hände just innan jag blev bannad. Jag har inte gjort något som skulle kunna leda till en ban. Min aktivitet har varit helt i linje med reglerna och jag har alltid varit noggrann med att följa dem. Jag har inte deltagit i några aktiviteter som skulle kunna bryta mot reglerna eller policyn. Jag har heller inte mottagit några varningar eller indikationer på att jag skulle vara nära en ban. Därför kom denna ban som en total överraskning för mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban. Jag är säker på att jag inte har brutit mot några regler eller gjort något som skulle kunna leda till en ban. Jag har alltid ansträngt mig för att följa gemenskapens riktlinjer och regler, och jag är övertygad om att detta är ett missförstånd eller ett fel i systemet. Jag har inte deltagit i några olämpliga samtal eller aktiviteter som skulle kunna leda till en ban. Jag anser att denna ban är ogrundad och begär att den granskas och hävs.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hade en tidigare ban för cirka två år sedan. Det var en situation där jag inte riktigt förstod reglerna till fullo, men sedan dess har jag gjort allt för att följa dem strikt. Jag har lärt mig mycket från den upplevelsen och har blivit mycket mer medveten om hur jag ska bete mig inom gemenskapen. Den tidigare banen har gjort mig mer försiktig och noggrann med att undvika situationer som kan tolkas som regelbrott. Jag har definitivt tagit lärdom och tillämpat det på mitt beteende sedan dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I detta fall finns det inget jag hade kunnat göra annorlunda eftersom jag inte har gjort något fel. Jag är fullt medveten om reglerna och har följt dem noggrant. Om det finns något specifikt som supportteamet tror att jag kan ha gjort, skulle jag gärna vilja veta det för att förstå situationen bättre. Men utifrån min egen bedömning och mitt beteende, är jag övertygad om att jag inte har brutit mot några regler. Jag är alltid öppen för att lära mig och förbättra mig, men i detta fall finns det inget jag kan se som jag borde ha gjort annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte gjort något fel denna gång, men jag har definitivt lärt mig att det är viktigt att alltid vara extra försiktig och att kontinuerligt granska sitt eget beteende för att säkerställa att det är i linje med gemenskapens regler. Även om jag inte har gjort något fel, har denna situation påmint mig om vikten av att vara noggrann och medveten om alla regler och riktlinjer. Jag lovar att fortsätta följa reglerna noggrant och att alltid agera på ett sätt som är respektfullt och i enlighet med gemenskapens förväntningar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jaja jag vet det och jag kommer vänta på erat svar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka