Nekad Sh1sko | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

298x.

Icke Medlem
Meddelanden
111
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 110000118f9f4b6

Vad är din discord tagg? JafaarByn - (Jafaar144x Hackat) - (3219746239 Hackat)

Vem var det som bannade dig? WuX

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-22 180813.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vill börja med att be om ursäkt för mitt agerande och ta fullt ansvar för mitt misstag. Jag använde tredjepartsprogramvara, specifikt ett grafikpaket som inte är tillåtet på servern nämligen allNightgrafikpaketet. Jag var medveten om att det gav mig fördelar, både under dag- och nattetid, genom att förbättra synligheten på ett sätt som inte var rättvist mot andra spelare Jag förstår nu att detta var både dumt och felaktigt, och jag vill verkligen betona att jag inser alvaret i situationen. När jag valde att använda detta grafikpaket gjorde jag det på egen hand, utan att tänka på de potentiella konsekvenserna för mig själv och andra. Jag blev senare upptäckt av WuX, och som ett resultat av detta fick jag en permanent bannlysning samt indragna roller. Detta var ett resultat av mitt eget beslut att bryta mot serverns regler, och jag förstår att mina handlingar skadade servern och skapade en ojämlik spelupplevelse för andra. Jag inser nu att jag agerade impulsivt och omoget. WuX, jag vill att du ska veta att jag är fullt medveten om att mitt agerande var fel och att jag inte kan ta tillbaka det som hänt. Jag har nu haft tid att reflektera och inser att det inte bara handlar om att följa regler, utan också om att respektera serverns gemenskap och de andra spelarna. Jag förstår att det handlar om att skapa en rättvis och rolig upplevelse för alla, och genom att använda tredjepartsprogramvara bröt jag mot den principen. Jag vill också säga att jag ångrar mig djupt. Jag vet att jag inte ska använda sådana programvaror, och om jag får möjlighet att komma tillbaka till servern lovar jag att aldrig mer använda något liknande grafikpaket som allNight Jag kommer istället endast att använda de verktyg och resurser som är tillåtna enligt serverns regler. Jag förstår nu att det är viktigt att inte bara följa reglerna utan också att vara en ansvarig och respektfull spelare. WuX, om jag får en andra chans vill jag visa att jag har lärt mig av mitt misstag. Jag vill bidra till servern på ett positivt sätt och hjälpa till att skapa en bättre och mer underhållande rollspelupplevelse för alla. Jag lovar att mitt sociala RP kommer att förbättras och att jag kommer att anstränga mig för att göra alla scenarier mer roliga, engagerande och realistiska för alla parter. Jag förstår att mina handlingar tidigare inte reflekterade detta, men jag är beredd att göra mitt bästa för att återfå förtroendet från både administratörer och andra spelare. Jag är helt medveten om att det var fel och att det kommer att krävas tid att återbygga förtroendet. Om jag får chansen att komma tillbaka till servern kommer jag att göra allt jag kan för att visa att jag har ändrat mig. Detta kommer aldrig att upprepas igen. Jag hoppas verkligen att du kan ge mig en möjlighet att visa att jag kan vara en ansvarsfull och positiv medlem i gemenskapen. Jag förstår om beslutet inte tas lättvindigt, men jag vill försäkra dig om att jag kommer att göra mitt bästa för att göra rätt i framtiden. Tack för att du tagit dig tid att läsa detta, och jag hoppas på en möjlighet att komma tillbaka och bidra till servern på ett positivt sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i valmo plocket som ligger nära paleto jag skulle råna Valmo Plocket men det var inga i plocket och då. Min vän ringde mig han sa att han vakna upp i sjukan och då sa han till mig att om jag kan plocka upp han ifrån sjukan jag körde till sjukan och tar hämtar upp han och sen frågar jag en kille som var i ett hörn om han var med nått gäng sen sa han ja jag fråga om de söker folk i gänget han sa ja igen sen körde han mig till hans gäng hus när vi krocka så blev jag bannad och fick indragna roller och blev även bannad på discorden han skrev inget till mig eller nått jag bara blev bannad han skrev inte hoppa support. Men åter igen så ska du veta WuX att jag är fullt till hundra procent medveten om att det var fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill börja med att erkänna att det var jag som gjorde felet, och jag förstår nu att de åtgärder som vidtogs var helt korrekta. Jag ser nu att alla staffmedlemmar som var involverade i ärendet fattade de rätta besluten utifrån situationen. När jag först blev bannad, var jag naturligtvis upprörd och kände att straffet var orättvist, särskilt eftersom det handlade om en lång ban och indragna roller inklusive min kriminella roll. Jag var frustrerad över det hela, och det var svårt att acceptera det då.
Jag vill nu be om ursäkt för mitt beteende och visa att jag har lärt mig av detta. Jag är fullt medveten om att det var mitt ansvar att följa reglerna, och jag ser nu hur mina handlingar påverkade andra och serverns dynamik. Jag är verkligen ångerfull över det jag gjorde, och jag har lärt mig min läxa. Om jag får möjligheten att bli unbannad skulle jag vilja bevisa för dig, WuX att jag har förändrats och att jag kan vara en ansvarsfull och respektfull spelare på servern. Jag lovar att jag kommer att hålla mig till reglerna och bidra till servern på ett positivt sätt framöver
Jag vill verkligen ha en chans att visa att jag kan vara en bättre medlem i gemenskapen, och jag hoppas att du kan ge mig den möjligheten. Jag är helt och hållet beredd att bevisa att jag har lärt mig av mina misstag och att jag kommer att agera på ett sätt som alla på servern kan uppskatta

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja senaste gången jag blev bannad var för att jag hade mask i sjukan och ljus röst men nu den senaste gången jag var inne på unive hade jag voice changer och lärt mig det blev bannad av ludde i 5 dagar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat att inte använda tredjepartsmjukvaror (kommer inte heller gå eftersom ni har skaffat pure mode). Jag kommer också att bete mig och lyssna på mina varningar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig mycket efter min ban. För det första har jag fått en mycket bättre förståelse för varför reglerna finns och hur viktigt det är att följa dem, inte bara för att undvika bestraffningar, utan för att bevara en rättvis och trevlig upplevelse för alla spelare. Jag har också lärt mig att mina handlingar, även om de kanske känns små i stunden, kan påverka serverns dynamik och andra spelare på ett sätt jag inte tidigare hade förstått.
Jag inser nu att det inte handlar om att bara följa reglerna för att undvika bestraffningar, utan om att vara en ansvarsfull och respektfull medlem av gemenskapen. Jag har också lärt mig att vara mer medveten om hur mitt beteende kan påverka andra, och att jag måste tänka mer på konsekvenserna av mina handlingar innan jag agerar.
Sammanfattningsvis har banet varit en lärorik erfarenhet, och jag har verkligen tagit till mig vad som gick fel och varför. Om jag får en andra chans, är jag fast besluten att agera på ett mer genomtänkt och respektfullt sätt, och att bidra positivt till servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

har tagit bort mitt unive montage så ni vet jag ångra att jag gjorde det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka