Accepterad örsk1234 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

örsk1234

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199029662268/

Ditt Hex-ID: 11000013fbdb23c

Vad är din discord tagg? orsk.1

Vem var det som bannade dig? v8an

Bild på banmeddelande: image22321.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag fear rpade och börja rikta när någon riktade mot mig redan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var efter några som hade skjutit mot oss och dom åkte ner i ett garage och jag åkte efter dom o sen så hoppade dom ut o skjöt och jag blev skjuten så jag trilla ihop och sen så riktade de på mig och jag rikta fast de rikta och jagh ångrar mig så mycket och lovar att inte göra om det, det har gått hälftewn av min ban nu och jag vet vad jag gjort fel och ångrar mig väldigt mycket och lovar att inte göra om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel men lovar att aldrig göra om det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. många tiudigare banns men 80 av dom är sen innan 2023 i september så har ändå steppat upp sen dess sen är många omplacerade och felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle tagit upp mina händer och tagit ner mitt vapen och tillåtit han att kidnappa mig ist, nästa gång kommer jag inte fear rpa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka