Nekad örsk rapson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krigare

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199029662268/

Ditt Hex-ID: 11000013fbdb23c

Vad är din discord tagg? _orsk

Vem var det som bannade dig? Limpis

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har 83 bans på unive sedan 2021 i juni och har får 14 bans på 6 de senaste 6 månadrarna varav 7 omplacerade av analytikern efter ni la in det nya bansystemet och så har jag vbarit en del provblem då jag inte haft så bra rp och det är därför staffs valde att banna mig. jag önskar att ni kunde ge mig en ny chans att rpa typ under en tid o sen om jag inte beteer mig så blir jag bannad igen för att jag har nu under tiden jag vart bannad tänkt över mina misstag och vill verkligen komma tillbaka till serven jag engnat snart 3 år i mitt liv till och har väldigt många vänner där. innan denna ban sattes så var det egentligen en falsk ban som var nämnd (lurar staffs på krim i donation) typ tror jag men det var ej att lura, jag kunde inte swisha hihat så jag swishade en medlem i gänget som hette arkho på discord Daniel Sevil IRL 160kr. men jag var borta när dom köpte upp gänget så att jag kunde ju inte få mina roller så jag hoppade donation och sa det och då kom någon staff in i samtalet och sa att jag lurade han men när dom tog in han somjag hade swishat så nekade han till att jag swishat men så swishar han tillbaka mina pengar mitt i konversationen och jagsäger det men alla ignorerar mig och tror inte på mig så jag lämnar dations rummet eftersom att jag endå fick mina pengar tillbaka av daniel. sen får jag en ban i discorden av någon staff.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hoppade donationsrummet för att få min krim roll jag faktiskt swishade för men missade tiden dom köpte upp sen fick jag ban ur discorden. efter ett par veckor skulle jag skriva en ban överklagan och jag går ddå in i fivem för att ta en bild på meddelandet men då har det ändrats till inkompetent och att jag har för mycket bans men jag faktiskt hade skärpt mig på senaste men men hade väldigt många bans från 2021 till 2023 september och efter september fick jag inte en ban på 4 månader vilket jag skulle klassa ssom framsteg, kanske inte är stjärn rpare men jag ficki nte en ban på 4 månader och skötte mig ganska bra enligt mig själv iallafall och söker nu en chans till unban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den första skulle jag säga var felaktig eftersom att jag swisha en medlem i gänget men den andra är helt korrekt och jag har väldigt många bans genom dessa 3 år men har försökt skärpa mig på senaste tiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 84 bans att skriva om kommer ta väldigt lå¨ng tid men kan säga några. lev bannad för skjuter mot gänghus och bannen omplacerades 3 gånger vilket ledde till att min ban nivå i 2023 samt så har jag brytit mot orginella reglers så som pwg o sådant när jag rpat krim o blivit skjuten o glömt säga aj men jag kan säga om jag nu får en sista chans kommer jag ta tillvara på den och inte göra dumma val.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Allting skulle aldrig skapat problem och läst igenom reglerna från första början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej

Lovar att jag ska sköta mig framöver ska köpa ped roll och krimnell och ha jätte bra rp, jag har lärt mig bättre om /me´s och /sme's och vill jätte gärna få denna nya chans.

kommer inte ske ett till misstag igen jag lovar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka