Nekad örsk rapson | Ansökan till Servervakt [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Krigare

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad heter du på discord? Örsk#4491

Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. går i skolan mellan 09:00-14:30 eller 09:00-16:05



måndag 16:10-21-30 ibland 22. tisdag 14:00 22:00 onsdag 16:10 21 30 torsdag 16 10 -22 00 fredag 14 10 02 30.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 och och 3 månader ungefär. 9 oktober 2021.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan ej bifoga bild men 48 bans inklusive sv banns. men vart permabannad för 6 månader sedan o har kört här i 1 månad nu och ej ej fått en ända bann eller kick

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. till frågan där över nej, har bara vart P bannad.
en servervakt ska se till att alla beter sig bra och rpar med en bra nivå här några grejer som jag skulle gjort som sv.

jag skulle hjälpa själva folket som spelar på unive och hjälpa staffsen som inte kan ge varningar till alla som bryter mott reglerna som VDM, OOC, och den främst som alla håller på med LALL. Jag kommer se till att Kicka eller SV banna folk vid behov men först se om det inte var med meningen osv. Jag har sett på senaste tiden att det är många som snackar ooc och håller på att lalla och jag vill få stopp för det för att det förstör rp n och jag vill lära andra hur man rpar och ge dom varningar och kanske ta ett snack me de på dc och se om dom kan alla regler och att det är viktigt om man inte vill bli bannad på denna server för att det är strikt förbjudet att bryta mott en regel och verkligen inte grundreglerna. Desto mer man spelar rp för varje sekund så lär man sig nåt nytt och jag kommer ihåg att jag inte läste reglerna men jag vill kolla på folk om dom verkligen har läst reglerna så att dom inte riskerar bann m.m. Eftersom det är många som spelar på unive så vill jag underlätta för supporten så dom inte behöver ta varenda åtgärder. Jag vill föröka rp nivån och hjälpa andra som vill rpa seriöst

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt så att jag kan hjälpa till med att kicka människor som bryter mot serverns regler för det händer väldigt ofta att man ser att folk tex slåss utan anledning och gör en scene för andra och då kan jag kicka dem. samt ska jag se till att alla ska ha en hög rp nivå tex om jag ser någon krocka så ska jag se till att personen rpar bra på det annars så kickar jag dem. Samt att jag såklart själv ska bidra med hög och bra nivå sv rp. jag vill också underlätta för staff genom att kicka folk som gör fel så slipper dem gå på saker som är så små för att jag vet att staff alltid har fult up med att gå på reports och ta hand om support och sånt. så därför ska jag försöka underlätta för dem genom att hjälpa dem med små saker. jag spelar på servern så pass mycket så varför inte hjälpa till lite också med att tex kika folk innan det eskalerar till något mycket värre. så jag ska försöka hjälpa till så mycket som möjligt med min servervakt roll om jag nu blir det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. sv abuse kan vara många grejer men några exempel är att man revivar sin vän för att han vart 12h ad eller att nån råka slå han men ej har klipp, det finns många saker som är SV abuse men det var ett exempel.
 
Tillbaka
Top